Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa meidän tyttö on kadottanut huumorintajunsa?

Vierailija
05.10.2009 |

Kolmasluokkalainen yrittää päntätä ilmansuuntia ja aina lounas ja luode menee sekaisin.

Minä sain jonkun kätkätyshepulin ja tein extempore tanssiesityksen kesken ruoanlaiton. "Ja yy, kaa, ja yy, kaa, koo, pohjoinen, etelä, itä, jou, länsi, koillinen, kaakko, jou, lounas ja luode, jou"

Tyttö sanoi, että älä viitti, kyllä sinua äiti aina saa hävetä, sinä se et paljo minua näissä läksyissä auta"

No höh, ei sitten äidit hepuloi ei...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas täällä kuivaa ja tiukkapipoista porukkaa. :D

Tottakai lapsista on noloa kun vanhemmat pelleilee, se on aina ollut niin ja tulee olemaan. :D Anna mennä vaan, ap, oppipahan tyttö ilmansuunnat! :D

Nimim. Se kaikista noloin pelleilijä jonka mies on ihan yhtä kamala... :D

Vierailija
22/27 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Missä vaiheessa meidän tyttö on kadottanut huumorintajunsa?)

Meidän tyttömme "kadotti huumorintajunsa" tuossa 9-10 ikäisenä.

Sen jälkeen olen joutunut kuulemaan tuota nolostumista ja "vähän kai hävettäis, jos joku kaveri näkis". Lohdutan tyttöä, etten tee mitään "noloa" kuitenkaan silloin, kun hänen kavereitaan on läsnä. Oletan nolostelun pahenevan ainakin 16-vuotiaaksi asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan koskaan tavannut ihmistä, jonka mielestä ihmisen oma huumorintaju ei olisi se oikea ja paras?

Isäni on tosikko tiukkapipo, joka jaksaa nauraa aina vaan uudelleen kaikille ennen vuotta 1950 tehdyille huumorielokuville (mustavalkoiset klassikot + kotimaiset "isäntä soittaa hanuria"). Ja mikään muu ei ole mitään, paitsi ehkä jos neekeri liukastuu ja putoaa maitosäiliöön. Ja on 100% vakuuttunut siitä, että hänen huumorintajunsa on se paras ja ainoa oikea, jotkut kummelit ja uunot ovat matalamielistä ja banaalia massahuvia.

Vierailija
24/27 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 11v. poika ainakin vielä kihertää äidin ja isän tyhmille jutuille. Ainoa mistä mulle on huomautettu on se, "kun sun pitää aina tunkea joka paikkaan". Olen siis vanhempainyhdistyksissä, johtokunnassa ja pojan harrastuseuran toiminnassa mukana... Mutta siellä mä olen ihan asiallisesti :-)

Vierailija
25/27 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-asteen maantietotunnilla oppimani muistisääntö ko-ka-lo-lu, ajattelen sitten ilmansuuntakaaviota myötäpäivään. Harrastan muuten purjehdusta eli käytän tätä aika paljon :)

Vierailija
26/27 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en kuitenkaan ollut tytärparkansa tavoin livenä todistamassa, kuinka av-mamman ahteri hyllyi ja kananpersetukka tärisi hassunhauskassa *sooooo last season* joujou-huumoripläjäyksessä! :D

Vierailija
27/27 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olematta nolostuttavia idiootteja. Kylla sen mun mielesta voi ottaa ihan huumorin kannalta itsekin; kuuluu nyt vaan tiettyyn ikavaiheeseen. Muistan aina kun kaverini kertoi kuinka hanen tyttarensa vannotti etukateen kun olivat kyyditsemassa tyttoa ja kavereitaan johonkin, etta muista sitten aiti etta ajat vaan etka puhu mitaan etka varsinkaan rupea kyselemaan kavereilta mitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi