U2:n lipuista, ei onnistunut niiden hankkiminen.
Olin liikkeellä puolitosissani, mutta jumiuduin kirjaamisvaiheessa Lippupisteen syövereihin. Ei huolinut salasanaani, vaikka taatusti oli oikein. Mites muilla, onnistiko?
Kommentit (5)
Ihan pska tuo lippu.fi:n systeemi. Varasin liput onnistuneesti ja pääsin jo maksamaan, sitten heitti useamman kerran ulos, ennen kuin sitten lopullisesti kenkäisi pihalle. Stanan hyvät on heillä systeemit.
puolitosissani menin 5 vaille 9 Lippupisteeseen netissä ja eka istunto avautui suoraan ostoon. Mulla ei ollut edes salasanaa palveuun vaan jouduin luomaan sen siinä ja se kesti ja kesti kun vahingossa kirjotin salasanan väärin monta kertaa (kädet tärisi järkytyksestä...) mutta niin vain sain liput
Olen NIIN monta vuotta digannut U2 ja en voi uskoa tätä todeksi
Olin liikkeellä puolitosissani, mutta jumiuduin kirjaamisvaiheessa Lippupisteen syövereihin. Ei huolinut salasanaani, vaikka taatusti oli oikein. Mites muilla, onnistiko?
Eli herjasi vaan salasanaani, joka taatusti oli oikein. Ensimmäinen yritys meni puihin tuon takia, blokkasi minut ulos systeemistä lopulta. Toisella kertaa en päässyt ostoskoria pidemmälle, aina vaan tuli se infosivu. Kun lopulta pääsin, menin fiksusti sitä kautta, että rekisteröiyin uudestaan käyttäjäksi duunimeilillä ja puhelinnumerolla ja silloin viimein pääsin läpi ja sain 2 kpl 90 € lippuja melkein puoli kymmeneltä.
Mä sain liput ostettua!! tosin ne halvimmat, mutta en meinaa itekään uskoa todeksi. Meitä on lähdössä 8 hengen poppoo joista 3 metsästi lippuja ja mua onnisti. Kirjautuminen ei onnistunut mullakaan, ei huolinut salasanaa. Jouduin rekkautumaan uudelleen ( tässä vaiheessa olin varma että mettään menee ) mutta niin vain onnasi ja nyt on 8 lippua tulossa! Olen erittäin iloinen :))
kertaa, ostin 2+1+1 lippua, viimeisen klo 10.11.