Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G-Force Miniagentit - ikäraja?

Vierailija
05.10.2009 |

Näkemässäni mainoksessa oli K-7 merkintä. Tavallisestihan ikärajoja on kaksi, pienemmät esim. K-5 pääsevät vanhemman kanssa. Pääseeköhän tänne..? Meillä poika 5v on niin odottanut pääsevänsä näkemään elokuvan...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin katsomassa koululaisten kanssa ja tarina meni yli hilseen mutta oli ihan hirveä elokuva. FBI agentteja, kauheeta taistelua ja aikuisten maailmaa. Ja ei, ei ole mikään non-militarista mutta tämä oli kyllä yli kaiken ymmärryksen.

Vierailija
2/5 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan toki soittaa elokuvateatteriin ja varmistaa asian. Mielestäni kuitenkin pääsee. Eikö se niin mene, että kaksi vuotta ikärajaa nuorempi pääsee täysi-ikäisen seurassa...(?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viis vee vanhemman seurassa.

Mitä noihin ikärajoihin ylipäätänsä tulee niin mun mielestä K7 elokuvat on olleet paljon mukavampia kuin S elokuvat. Esim. Koirahotellissa vanhemmat olivat kuolleet ja adoptiovanhemmat kamalia. Wall-essa maailma oli pilattu saasteilla... Rankempaa tavaraa noissa sallituissa elokuvissa on kuin K7 elokuvissa.

Vierailija
4/5 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsee 5v aikuisen kanssa.

Ps. Kyllä mä ymmärrän, että Wall-E on "S" merkinnällä. Ei siinä ole mitään rajua tappelua ja mäiskimistä. Esim. Madagasgarissa on, ja se onkin sen K-7.

Vierailija
5/5 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLi hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme