Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkahaastatteluun farkut?

Vierailija
05.10.2009 |

Voiko laittaa, ihan uudet, hyvännäköiset farkut päälle? Työ on luovaa, ei mikään lakiasiantoimisto tms. olisi lämpimämmät tuolla myrskyssä.

Noihin töihin voisin laittaa ne, mutta pitäiskö haastatteluun laittaa jotain siistimpää... Mulla on ok luumunvärinen jakkupukukin, mutta kylmä siinä tulee.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja bleiseri on klassinen palaveriasu luovilla aloilla.

Vierailija
2/10 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mielestäni ole kiinni vaatteista, vaan sinusta itsestäsi. Haastatellessani ihmisiä en koskaan katso heidän vaatteittaan vaan itse persoonaa!

Totesit itsekkin, ettei haettavaan työhösi edes tarvita jakkupukua, tällöin se voisi olla jopa "ylipukeutumista".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kulutuspesuja, ei ne hurjan matalat ole, mutta eivät korkeavyötäräisetkään. Normaali päälläpidettävä paitis peittää sen (siis mulla on joka tapauksessa yksi vaalea paitapusero, joka on tarkoitettu pidedttäväksi housun tai hameen päällä, ei sisällä.

Vierailija
4/10 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös ns. luova ala ja sain paikan :)

Vierailija
5/10 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laita yläosaan jotain "parempaa"esim paitapusero ja jakku.Muista myös hyvät kengät, ei lenkkareita :)

Vierailija
6/10 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että työpaikkahaastatteluun laitetaan vaatteet joissa voisi kuvitella muutenkin tulevansa töihin. Ehkä kuitenkin siitä siistimmästä päästä normaaleja työvaatteita.

Olen mennyt farkuissa moniin työhaastatteluihin ja lähes aina saanut paikat. Nyt olen töissä "asiantuntijatehtävissä" ja yleensä pukeuden farkkuihin. Jakkupuku olisi aivan liioiteltua työpaikallani, kun haastattelijatkin olisivat farkuissa ja neuleissaan tai trikoopaidoissaan.

Vierailija
7/10 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin tällöin sidosryhmien tilaisuuksia, joissa ollaan jakkupuvuissa ja miehet puvuissa, mutta normaaliin duunipäivään menisin sumeilematta noissa farkuissa kyllä.

ap

ei mielestäni ole kiinni vaatteista, vaan sinusta itsestäsi. Haastatellessani ihmisiä en koskaan katso heidän vaatteittaan vaan itse persoonaa!

Totesit itsekkin, ettei haettavaan työhösi edes tarvita jakkupukua, tällöin se voisi olla jopa "ylipukeutumista".

Vierailija
8/10 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestinnän alan tehtävä.

Vierailija
9/10 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vielä ns. kulutetuissa. Yläosana (lyhythihainen) edestä napitettava pusero tai siisti trikoopaita. Hyvin olen hommia saanut, mainosala kyseessä.

Vierailija
10/10 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkuissa... vaatteiden takia ei ainakaan jää työpaikka saamatta :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi