Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun 1,5 v on tissitakiainen!

Vierailija
24.09.2009 |

Onneksi voin hoitaa häntä vielä kauan kotona! Viihtyy päivisinkin tissillä. Päivähoito katkaisisi tämän hienon vaiheen lapsen elämässä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman lapseni päiväkotiin saman ikäisenä kuin ap:n lapsi. Imetys väheni aamuun ja iltaan ja olihan se muutenkin rankkaa pienelle. Onneksi sinulla ap on mahdollisuus!

yh

Vierailija
2/4 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kotihoito onkin hoitomuotona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun mielestä on siistiä olla 1,5vuotiaan tuttina, niin sehän on tosi hienoa! Mä ainakin ahdistuisin todella, jos 1,5 vuotias roikkuisi tississä kiinni.

No, mun lapset onkin olleet sekäsyötettyä (imetys+korvike) heti ekasta viikosta lähtien -olemme isän kanssa jakaneet yösyötöt ja iltasyöttöjäkin vauva-aikana, enkä ole halunnut lypsää -se on jotenkin vastenmielistä.

Vierailija
4/4 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se ottaa minua päähän. Yöt on rikkinäisiä kun en viitsi valvottaa muita perheenjäseniä, poika kun saattaa kirkua kaksikin tuntia tissin perään...

Lasta ei voi edes sylitellä kun se on heti kuola valuen kaivamassa tissejä esiin "tishiiii" ulisten.

Mitähän tässä keksisi asialle, luonnollinen vieroittuminen ei taida tältä hemmolta luonnistua, sen verran on tissimiehiä.

T: tahtois jo nukkua yönsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi