Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hometalossa asuneet

Vierailija
04.10.2009 |

Miten lapsenne ovat oireilleet? Ja onko kaikki perheenjäsenet oireilleet? Onko oireita muuallakin ku vaan hometalossa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi töissä. Korvatulehduksia, silmätulehduksia, ripulia jne.

Vierailija
2/5 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei oireita ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakomista jo muutaman vuoden. Minusta ne on tic oireita mutta miehen mielestä meillä on hometta ja se johtuu muka siitä. Ei kumminkaan suostu tilaamaan hometarkastajaa. Lääkärissä käyty ja lääkärin mielestä tic oireita, mutta mies ei usko ennen ku joku sanoo että johtuu homeesta. Muilla ei mitään oireita. Olemme kuusi henkinen perhe. Nyt alkaa hermot menemään miehen kanssa ja olen tullut pikku hiljaa siihen tulokseen että muuta vaihtoehtoa ei ole kuin ero.

t. ap

Vierailija
4/5 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella: jatkuva yskä, erityisesti iltayöstä. Jatkuva nuha, toistuvat infektiot. Puolen vuoden asumisen jälkeen astmadiagnoosi

aikuisilla: silmäoireita, väsymystä, kurkun käheyttä, päänsärky, toistuva pieni lämmönnousu, hengitysvaikeudet (olo, että happi loppuu), toistuvat infektiot.

Homekoirat löysivät homeet, muutimme pois ja oireet vähenivät todella nopeasti, 6kk poismuuton jälkeen kaikki oireettomia (paitsi lapsen astma nyt ei tietenkään koskaan parane, mutta ei kuitenkaan tarvitse enää jatkuvaa lääkitystä)

Vierailija
5/5 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poissaoloja ei ole lapsilla juuri ollenkaan koulusta. Eikä mitään tulehduksia ole ollut kenelläkään. Lääkärikin oli sitä mieltä että tässä ei ole kyse homeallergiasta, koska vaivaisi muutenkin ku vaan köhimisenä. Ja itse olen huomannut että lapsella köhímistä on enemmän silloin kun on tulossa jotakin jännää tekemistä. Ja köhii yhtä lailla muuallakin eikä vain kotona. Ja jo ennen tätä köhimistä hänellä oli semmosta paidan nykimistä mikä on jo jäänyt kokonaan pois.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän