Mies ei puhu mitään, on poissa oleva ja haahuilee ympäri kämppää,
ei tee mitään, ei tartu mihinkään.
Joka sunnuntai se on tässä kotona tuollainen. Joskus ärsyttää.
Kommentit (10)
sunnuntait sellaisina nupinnollauspäivinä? Kommunikoikaa keskenänne hyvät ihmiset.
Ei siis kommunikoi.
Valmistautuu kai henkisesti työviikkoon. Mulla se valmistautuminen on enenmmän fyysistä: vaatteet valmiiksi, ruokia valmiiksi, pyykin pesua. Ja rentoutumista: surffailua, lukemista, pelaamista.
toisessa miehessä ja sunnuntaina se on just pahimmillaan kun on enemmän "vapaata" aikaa et kerkee ajatukset useemmin viipyä rakkassa kun esim. lauantaina kun on kaupoissa käyntiä, saunaa jne....
Ja juu, tiedän että sillä on toinen nainen, mutta kun se ei vaan lähde tästä...ei vaikka mitä tekisin:(
sillä kauhea ikävä, viikonloput yhtä tuskaa. Etenkin sunnuntai
sillä kauhea ikävä, viikonloput yhtä tuskaa. Etenkin sunnuntai
kun viettää aikansa kuitenkin muualla, kuin luonasi ;) tiedän yhdenkin ukon, jolla ollut rakastajatar jo vuosia ja aina on vaimostaan eroamassa, mutta silti reissaa vaimonsa kanssa, ei rakastajattarensa.
olen joskus tuollainen kahvipäissäni.
ainakin tuntemamme 12v. Tekee ns. aivotyötä ja välillä ajatukset karkaavat töihin. Ja tosiaan usein juuri sunnuntaisin:) Ärsyttävää, mutta olen jo tottunut.
ei se ole rakastunut, sitä vain ahdistaa kohta alkava työviikko. Ja ehkä myös sunnuntaihin liittyvä toimettomuuden ihanne. Jospa se haluais jotain actionia rentoutuakseen.