Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oko täällä NAISTA jotka unelmoi seksistä NAISEN kanssa?

Vierailija
03.10.2009 |

Oon jo monta vuotta unelmoinut ihanan naisellisesta naisesta,sellaisesta luotettavasta ja nätistä jonka kanssa on hauska olla joskus silloin tällöin!

Olen hetero,tai oikeastaan bi ja kahden lapsen äiti joka on kihloissa miehen kanssa.Ei ole mitään syytä sitä asetelmaa vaihtaa...

Onko täällä ketään samoin tuntevaa naista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon alkanut ajatella, että voisin ehkä ihastua naiseenkin. Jos kaikki asiat natsais muuten. Seksistä en vaan ihan tiedä... jos se toinen olis kokeneempi ja dominoivampi, niin ehkä sitten.

Vierailija
2/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep,itsellä lähes samat fiilikset 3 kanssa paitsi että tosiaan toi seksi on pari viimeistä vuotta käynyt todella usein mielessä,kun alan oikein ajattelee niin aina kun mieheni kanssa harrastan seksiä niin kiihotun ainoastaan niin että kuvittelen että harrastan sillä hetkellä seksiä naisen kanssa ja kaikesta siitä mitä nainen voi toiselle naiselle tehdä.

ap joka pahoittelee otsikon virhettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep,itsellä lähes samat fiilikset 3 kanssa paitsi että tosiaan toi seksi on pari viimeistä vuotta käynyt todella usein mielessä,kun alan oikein ajattelee niin aina kun mieheni kanssa harrastan seksiä niin kiihotun ainoastaan niin että kuvittelen että harrastan sillä hetkellä seksiä naisen kanssa ja kaikesta siitä mitä nainen voi toiselle naiselle tehdä. ap joka pahoittelee otsikon virhettä.

Jostain syystä nämä aloitukset on aina la-iltaisin..Oletko humalassa?

Vierailija
4/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä harmitta ettei tullut silloin villeinä vuosina kokeiltua, olisi ollut mahdollisuuksia kyllä. Edelleen joskus kun en meinaa millään päästä fiiliksiin mieheni kanssa niin mietin nuoruusvuosien ystävääni ja kuvittelen hänet nuolemassa minua, aika nopeasti laukean silloin. Olisi pitänyt aikanaan kokeilla, mutta kun rohkeus ei silloin riittänyt.

Vierailija
5/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole humalassa,ihan selvinpäin :) Olen vaan niin kauan pohtinut päässäni näitä asioita ja alkaa tuntua että jossain vaiheessa asialle täytyisi jotain tehdä,en vaan tiedä mistä aloittaa ja oikeastaan että mitä aloittaa :)Olen yhden naisen kanssa harrastanut naisten välisiä leikkejä mutta olin silloin nuori,juuri 18v täyttänyt ja niin helkutin naamat kun olla voi...harmittaa!

Vierailija
6/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasian tasolle kyllä jää. En oikeasti ole koskaan tuntenut vetoa ketään naista kohtaan fyysisesti. Mielikuvituksessa vain.

Vierailija
7/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskeluvuosieni aikana suudellut about 5 eri naisen kanssa, opiskelubileissa, baarissa jne., ja aina humalassa tietenkin.

Joskus haaveilin laheisemmastakin kontaktista naisen kanssa, mutta olen tietenkin naimisissa miehen kanssa + 2 lasta, joten ei varmaan ihan nopeasti tule tapahtumaan... haaveilen kylla yhta lailla seksista myos toisten miesten kanssa, tai etta mieheni harrastaisi seksia naisystavieni kanssa, joten ehkapa olen bi.

Vierailija
8/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tulisi mieleenkään koskea häneen tosielämässä. :) Varmaan enemmän näen tällaisessa naisessa unelman itsestäni seksikkäänä naisena. Saatan katsoa häntä vähän kuin miehen silmin. Itse asiassa kuvittelen joskus, millaista olisi olla mies ja haluta naista.