Jäin auton töytäisemäksi, miestä ei kiinnosta sekään
Aamulla kävelin kaverini kanssa suojatiellä, edessämme käveli joku tyttö. Hetken päästä tajusin kun auto tulee kovaa kohti. Ja päin. Lääkärissä kävin, on ruhjeita ja mustelmia sekä lievä aivotärähdys. Polvissa ei onneksi mitään ollut kun kuvat otettiin. Nyt vaan joka paikkaan sattuu ja en uskalla edes nukkua.
Miesystävä kävi äskön sen verta, että toi särkylääkettä. Kiitos vaan siitä. Muuta ymmärrystä ei heru, ei tarjoutunu edes tänne jäämään seuraksi. Eikä se olisikaan jääny, vaikka olisin pyytänyt, koska mun luona on miehen sanoin tylsää.
Eipä ole kyllä eka kerta kun miestä ei paljon mun vaivat ja huolet kiinnosta. Ihan sama mikä mulla on, aina pitäis vaan "piristyä".
Kai se on joku kaveri sitten soitettava tänne, kun yksinkään ei saisi olla. On mulla ihana mies.
Kommentit (15)
Ja "jonkinlaista perhe-elämää" ollaan vietetty, sillä mies on yksinhuoltaja.. Että ei nyt mikään panokaverikaan.
kävi vähän samoin. Mies on nyt entinen, vaikken heti silloin tajunnutkaan jättää. Luulin, että meillä oli suhde, mutta ei sit välittänytkään oikeesti. Pelasta itsesi ajoissa!
Suhteemme on muuten hyvä. Ja kyllä vain uskon, että mies välittää musta oikeasti, ei pelkästään pillun takia tai "ilmaisen lapsenvahdin takia".
Tämä ymmärryksen puute on vain todella ahdistavaa/inhottavaa.. Olemme siitä puhuneet ja eihän mies "koskaan mitään pahalla tarkota" ja kyllä välittää ja kiinnostaa jos on huolia ja vaivoja, mutta teot onkin sitten ihan toista.. :(
Toisaalta ymmärrän, että mies haluaa viettää rentoa iltaa ilman kenenkään "hoitamista" kun poikakin on mummillaan.. Miehellä ollut rankkaa töissä ja on aika loppu, joten voi olla, että hänen vapaailtansa (minustakin) on ihan ansaittua.
ap
Mies tuleekin nyt hakemaan mut hänen tykönsä. :)
yksinhuoltaja-isän kanssa seurusteleva, joka sai osakseen isot haukut kun ei sairaana lähtenyt liikkeelle ja matkannut mieskaverin lasta kaitsemaan, jotta tämä pääsisi itse viihteelle?
Kolhiintuneena olet panokyvytön, ts. epäkiinnostava. Sitten miehesi tajusi, että tässä on jatkopanot vaarassa tervehdyttyäsi, joten rupesi hetken harkinnan jälkeen toimimaan. JSSAP ja ota koira.
ja voin sanoa ei todellakaan miksikään muutu siitä,
ei sit millään
eli jos kaipaat hellyyttä ja huolnepitoa niin vaihda miestä
minäkin olen monesti harkinnut ja nykyään yhäuseammin harkitsen
mieheni paineli normaalisti työhön vaikka minut oli yöllä leikattu ja makasin tehohoidossa, ja tilaan oli kriittinen juuri nuo päivän tunnit olivat ne ratkaisevat, siis ihan koko muu suku oli järkytyksestään pois töistä siis sisko veli vanhemmat
mut oma ukko, tuo korvaamaton duunari, paineli ihan normaalisti duuniin ammulla
ei ole halinut ai pusua antanut ai mitnekään kannustanut minua sairauteni aikana, sairaalaan on tullut silloin kun töiltää ehtii, vain tuodakseen lapseni sinnne kun lapsella ikävä ja minulla tietty kans, siinä se ukko sit istuu pallilla ja haukottelee eipä juuri puhu
isyyslomallakin paineli töihn, kun pomo soitti et tarttis, minulle oli tehty hätäsektio ja niinpäs jäin vauvan kans kahdelleen
siis tätä listaa voisin jatkaa loputtomiin, miksi mä kestän tätä
mitä mä haluisin ihan vaan edes vähän rakkauuta, hellyytä ehkä joskus pienen halin ja pusun, ymmärtämystä kannustusta, et kyl tästä selvitään
mitä mieltä te olette olneko kohtuuton vaatimuksieni kanssa
Menin siis eilen illalla miehelle, kun hänkin oli sitä mieltä etten saisi olla yksin. Ilta meni ihan hyvin ja mies ei käskenyt ainakaan "piristyä", sain siis rauhassa olla kipeä.. Mies silitteli, kyseli vointia, toi särkylääkettä ja teki muuta mun oloa helpottaakseen. :)
Mies on nyt juhlimassa ja mun alkaa olla päänsärky todella kummallista, alkoi yhtäkkiä + muutenkin on hieman outo olo. Taitaa olla lähtö tarkistuttamaan tilanne päivystykseen ja tässä pohdin, että jättäisinkö ilmoittamatta miehelle.. Kun huomenna se soittelee ja kyselee, niin voin sanoa, että miksi ihmeessä olisin ilmoittanut, kun ei ole ennenkään kiinnostanut mun vointini. Josko se muuttuisi? Ehkä lapsellista, mutta jospa se oppisi jotain..
yksinhuoltaja-isän kanssa seurusteleva, joka sai osakseen isot haukut kun ei sairaana lähtenyt liikkeelle ja matkannut mieskaverin lasta kaitsemaan, jotta tämä pääsisi itse viihteelle?
jos kerran poikakin on mummolassa? Mikäs mies se sellainen on -vitut se sinusta välittää, tiedät sen sisimmässäsi itsekin, mutta kun joku muu sanoo asiasta, rupeat puolustuskannalle... Säälittävä tilanne: Toivottavasti ymmärrät arvosi!
Suhteemme on muuten hyvä. Ja kyllä vain uskon, että mies välittää musta oikeasti, ei pelkästään pillun takia tai "ilmaisen lapsenvahdin takia". Tämä ymmärryksen puute on vain todella ahdistavaa/inhottavaa.. Olemme siitä puhuneet ja eihän mies "koskaan mitään pahalla tarkota" ja kyllä välittää ja kiinnostaa jos on huolia ja vaivoja, mutta teot onkin sitten ihan toista.. :( Toisaalta ymmärrän, että mies haluaa viettää rentoa iltaa ilman kenenkään "hoitamista" kun poikakin on mummillaan.. Miehellä ollut rankkaa töissä ja on aika loppu, joten voi olla, että hänen vapaailtansa (minustakin) on ihan ansaittua. ap
Jos se susta on ok, että ihminen jonka pitäisi rakastaa sua jättää sut yksin tuollaisella hetkellä niin sitten se ok.
Turha sitten vaan tännäkään on tulla valittamaan jos tuo on susta ymmärrettävää.
Ap, toi on aika säälittävää. Toivottavasti tajuat sen pian etkä vasta 10vuoden päästä.
ja voin sanoa ei todellakaan miksikään muutu siitä, ei sit millään eli jos kaipaat hellyyttä ja huolnepitoa niin vaihda miestä minäkin olen monesti harkinnut ja nykyään yhäuseammin harkitsen mieheni paineli normaalisti työhön vaikka minut oli yöllä leikattu ja makasin tehohoidossa, ja tilaan oli kriittinen juuri nuo päivän tunnit olivat ne ratkaisevat, siis ihan koko muu suku oli järkytyksestään pois töistä siis sisko veli vanhemmat mut oma ukko, tuo korvaamaton duunari, paineli ihan normaalisti duuniin ammulla ei ole halinut ai pusua antanut ai mitnekään kannustanut minua sairauteni aikana, sairaalaan on tullut silloin kun töiltää ehtii, vain tuodakseen lapseni sinnne kun lapsella ikävä ja minulla tietty kans, siinä se ukko sit istuu pallilla ja haukottelee eipä juuri puhu isyyslomallakin paineli töihn, kun pomo soitti et tarttis, minulle oli tehty hätäsektio ja niinpäs jäin vauvan kans kahdelleen siis tätä listaa voisin jatkaa loputtomiin, miksi mä kestän tätä mitä mä haluisin ihan vaan edes vähän rakkauuta, hellyytä ehkä joskus pienen halin ja pusun, ymmärtämystä kannustusta, et kyl tästä selvitään mitä mieltä te olette olneko kohtuuton vaatimuksieni kanssa
Jep, olen se sama kun täällä on arveltukin. Aivan noin ei ole kaikki mennyt, kun on kirjotettu.
Rakastan miestäni, välitän ja jollakin tavalla jopa rakastan hänen poikaansakin.. Nämä reilu 2 vuotta ovat olleet elämäni parhainta ja ihaninta aikaa. Ehkä sen takia olen puolustamassa miestäni..
Ei vaan voi vielä antaa periksi, lopettaa kaikkea.. Enkä ole vielä valmis suhdetta lopettamaan. Rakastan päivä päivältä enemmän ja kun on hyviä aikoja, olen varma että olen löytänyt elämäni miehen.
hei halooooo, herätysssssssssss