Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilisestä.. Mikset sä soita :(

Vierailija
03.10.2009 |

Tapasin eilen baarissa miehen, joka sai mut taas hymyilemään, monen vuoden jälkeen. Tämä mies sai pään pyörälle, tanssin jalkani rakoille ja hymyilin poskeni kipeiksi onnellisuudesta.. Käveltiin meille, juteltiin ja juotiin kahvia aamuyöllä keittiössä ja puhuttiin, miten toisen pitää tuntua siltä oikealta heti, jotta on tulevaisuus edessä..

Ja miten me tunnuttiinkin eilen niiltä oikeilta, miten ne suudelmat vei järjen, ja miten onnellinen mä olinkaan..

Lähdit miljoonan suudelman jälkeen kahvit juotuamme ja otit numeron, ja sanoit soittavasi..

Ja ei mitään. Ei viestiä, ei mitään.

Kun ei vaan ymmärrä, ei...

Toisaalta yritän ajatella, että ehkä parempi näin, toisaalta mietin että miten mä voin erehtyä näin pahasti?!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahan kuin jostain huonosta rakkauspokkarista ?

no mutta ei kai se nyt viela oo kerenny soittaan, odottele nyt muutama paiva rauhassa.

Vierailija
2/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä dramaattista, mut pää hajoo odotellessa.

Lupas soittaa aamupäivällä ennen kun iltapäivällä sillä on yks meno. Niin siks tää on jotain nii paskaa odottaa ja ehkä odottaa turhaan.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin törmää keskustelupalstoilla noin intohimoiseen tekstiin. Aluksi epäilin olisiko lainattu jostain rakkausromaanista? Tuo ylempi ei osaa ilmaista haikeita tai iloa huokuvia tunteita. Ilkeily on helppoa.

Vierailija
4/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, niin hei, se ei ollut sitten SE. Eteenpäin vaan.

Vierailija
5/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo..

ehkä se soittaa ehkä ei.

Ja ehkä mun maailma ei siihen kaadu. Soitti tai ei. Mutta pahalta tuntuu, kun pelkään että turhaan odotan. Vaikka toisaalta mitä väliä "hukata" elämästä vuorokausi odottaen jotain, mitä ei tapahdu. Enhän mä tänään tekis muutenkaan mitään, mutta tuntuu vaan hullulta tuntea toinen niin oikeaksi ja hyväksi ja ihmiseksi, jonka katse poraa tien sydämeen ensikatseesta lähtien ja nyt; ei kuulu mitään.

Tuntuu niin järjettömältä edes ajatella, että oikeasti olisikin ollut "se", mutta ehkä kaikista järjettömintä onkin se ajatus, että itse siihen uskoin.

Huomenna päivä uus. Nukkumaan.

kiitos asiallisista ja asiattomistakin kommenteista, ap.

Vierailija
6/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit ei mitään:(..Tai sit käykin niin et soittaa muutaman pvän viiveellä?!?Pidän peukkuja et soittaa!!!Ilmoita kuinka kävi...

Vierailija
7/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit lähteä baanalle, se laittaa yleensä asiat perspektiiviin.

Vierailija
8/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laps tuli jo kotiin isältä.. Eli tänään koti-ilta ja ajatukset eilisessä.

Se mies kirjoitti numeronsa paperilapulle lähteissään ja nyt pyörittelen sitä lappua.. Pitäskö se repiä vai laittaa viesti? Ja laittaa mitä?

Mun numero on sen miehen kännykässä...

Ei uskois että 3kymppinen on näin teini.

mutta oikeesti. Baarissa tuli olo, että tän miehen kanssa mä voisin elämäni jakaa sillä tavalla oikeasti, en vain olla tai seurustella.

ja jos täst jotain tulee, niin mä menen naimisiin sen kanssa.

Vierailija
9/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinulle, osatoiminen kirjailija.... kyllä: taidat olla täysin todellisuuden ulkopuolella eläjä, jos kuvittelet, että vain romaaneissa eletään kiihkeästi ja intohimoisesti. Kyllä kaikki on lähtöisin tästä maailmasta ja heh voitkos kuvitella, meitä ihan tavallisia, ei-kirjallisuuden-asiantuntijoita-ja-osatoimisia-kirjailijoita (hhhhm) on tavattoman paljon, jotka ajattelevat, kirjoittavat ja elävät niin intohimoa kuin muitakin tunteita.

Suosittelen sinulle hieman arkisempaa työtä -

Vierailija
10/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tuo mies tekstaile sinulle alkuviikosta (ti-ke) ja silloin sinulta menevät jalat tosi komeasti alta.

Siihen saakka: unelmoi siitä yhteisestä elämästänne!

Vierailija
11/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on "kaikki" nähty. Sellasia ne miehet on. Kokemuksesta tiedän ja ah niin monta kertaa pettyneenä tämän todennut.

Vierailija
12/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on "kaikki" nähty. Sellasia ne miehet on. Kokemuksesta tiedän ja ah niin monta kertaa pettyneenä tämän todennut.

kun nimenomaan ei tapahtunut mitään eilen, ja juuri sen takia, että olisi se tulevaisuus!

siks tää on jotain niin käsittämätöntä.

mun puhelin olis pitänyt takavarikoida, kun en pysty odottamaan. Pistin just viestin että pitäisi kai odottaa, mutta pakkoa sanoa että eilinen oli ihanaa, kiitos siitä.

Vierailija
13/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se nyt nykyään niin mene, ettei ekana iltana voi mennä sänkyy tai mies ei välitä. Itse tai kukaan kaveri ei ole moista kohdannut vaan kaikki vakisuhteet on lähteneet sängyn kautta ja siten tutustuttu. Ollaan kuitenkin aikuisia ja eletään jo 2000-lukua, eikä 30-lukua, kun äiti opetti, ettei ekana iltana saa antaa...

Vierailija
14/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nimenomaan ei tapahtunut mitään eilen, ja juuri sen takia, että olisi se tulevaisuus!

siks tää on jotain niin käsittämätöntä.

mun puhelin olis pitänyt takavarikoida, kun en pysty odottamaan. Pistin just viestin että pitäisi kai odottaa, mutta pakkoa sanoa että eilinen oli ihanaa, kiitos siitä.

Vierailija
15/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Sä et ole se oikea, et mitenkään erikoinen. Etsi joku muu..

Vierailija
16/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa aina yhteyttä (n. viikon sisällä) jos on kiinnostunut ja jättää varmasti ottamatta jos ei ole.

Miehiä ei ole vaikeeta tulkata!

Vierailija
17/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkään huokunut intohimoa vaan yllättävää naiviutta! Tai sitten sitä on vaan itse niin kyyninen -olisin voinut kirjoittaa vastaavaa tekstiä ehkä 16-vuotiaana, en todellakaan enää 3-kymppisenä...

Toivotaan kuitenkin, että kyseessä on elämää suurempi rakkaus -molemmin puolin!

Vierailija
18/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää oli 32 vuotta. Mies kyllä lähetti heti seuraavana päivänä viestiä, että tuntuuko vielä siltä, että on tavannut sielunkumppaninsa yms. Tuntui ja tuntuu vieläkin, tosin vasta 5 ihanaa vuotta ollaan oltu yhteydessä.

Mielestäni ap:n ei olisi kannattanut lähettää viestiä... Miehet kyllä ottavat yhteyttä, jos ovat kiinnostuneita. Miesten pitää saada metsästää/saalistaa... :)

niinkään huokunut intohimoa vaan yllättävää naiviutta! Tai sitten sitä on vaan itse niin kyyninen -olisin voinut kirjoittaa vastaavaa tekstiä ehkä 16-vuotiaana, en todellakaan enää 3-kymppisenä... Toivotaan kuitenkin, että kyseessä on elämää suurempi rakkaus -molemmin puolin!

Vierailija
19/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen lukijan kanssa..

ei oo vielä vastannut viestiin mitään.

jonkun kommentti, että miehiä on helppo tulkita; "ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut, ja ei ota ellei ole kiinnostunut" oli hyvä ;)

Näinhän se menee.

Eli viestiä epätoivoisesti vielä odotellessa...

Vierailija
20/20 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltäsi, mutta tietysti kuvittelin kuvion menevän niin. Hyvä, ettet antanut. Sitten se metsästää sua vielä uudestaan ja ehkä selvinpäin ei kehtaa eli viikon päästä viimestään känässä tulee viestiä tai puhelua. Mut miehet ovat vähän "hitaita" viesteilyssään. Ne tekee sen tahallaan, olen jutellut monen miehen (kaverin) kanssa ja heidän motto on, et naisen pitää oottaa! En tajua heidän ajatusmaailmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä