Oma teoriani Ulvilasta
Minulla ja miehelläni oli nuorempana koviakin riitoja. Mieheni ei ole minua koskaan lyönyt. Mutta kerran tönäisi ärsyttääkseen. Ei tönäissyt niin, että olisin kaatunut vaan sillätavalla ärsyttävän halveksuvasti olkapäähäni.
Olin siinä vaiheessa jo niin raivoissani, että tämä tönäisy oli viimeinen niitti. Huusin ja karjuin ja löin ja potkaisin miestäni. Mielessäni oli vain ajatus, että minuunhan et koske!
Olin itsekin yllättynyt reaktiostani!
Tämän jälkeen riitamme eivät ole koskaan edenneet noin pitkälle mutta tämän jälkeen olen ymmärtänyt, että sattuu sitä paremissakin piireissä.
Luulen, että Ulvilan tapauksessakin on käynyt jotenkin näin. Aseet vain olivat järeämmät.
Kommentit (25)
Nainen on varmaan ajautunut jonkinlaiseen psykoottiseen tilaan, koska ei muista asioita.
Exäni oli narsistinen persoona. Mitätöi mua mennen tullen ja murskasi itsetuntoni. Meillä oli hirveitä riitoja. Ja hänen kanssaan olen kokenut hirvittävän vihan tunteen, jota oli vaikea hallita. Jos kontrolli ois mennyt, olisi voinut hakata miestä nyrkeillä vaikka kuinka kauan. Onneksi pääsin hänestä eroon.
unohtavat asioita useammin kuin laki sallii?
Paijati paijati pai pai. Kuitenkin alussa muisti jopa ottaneensa veitsen ensimmäisenä käteensä.
toimia tosi järkevästi ja on joutunut ajattelemaan ja kasaamaan itsensä ennen poliisien tuloa.
Mulla villi veikkaus, että tähän on syyllinen joku muu, kuin mies.
toimia tosi järkevästi ja on joutunut ajattelemaan ja kasaamaan itsensä ennen poliisien tuloa.
Mulla villi veikkaus, että tähän on syyllinen joku muu, kuin mies.
esittää poliiseille tuntomerkit huppupäisestä miehestä ym.
Selvää itsepuolustusta.
mielentilatutkimukseen. Sittenpä nähdään kuka perheessä on ollut pahis. Tietysti naisen ikävä diagnoosi ei poista sitä mahdollisuutta, etteikö mies olisi ollut ikävä ihminen myöskin, mutta loppuisi tämä naurettava spekulointi.
Käyttäytynyt aiemminkin "oudosti" riitojen yhteydessä ym. Mistä luulette tällaisten tietojen olevan peräisin, mikäli se mies tyrannisoi perhettä, häh?