G: Kamalin seksikokemuksesi?
Kommentit (25)
Peppuun pani ja sinne se vaan sujahti ilman liukkaria. En toki haluaisi epäillä, mutta.
Oma "kamalin" seksikokemus on se, kun pillu ei tuntunut juuri miltään kortsun kanssa synnytyksen jälkeen. Piti siis käyttää vielä kortsua jälkitarkastukseen saakka. Ja masentavaa on, että ei se pillu ole siitä juuri palautunut vaikka muutama vuosi on kulunut :(
kun eräällä miehellä ei ilmekään värähtänyt koko toimituksen aikana... Paha oli aavistella joko sieltä tultiin vaiko ei :D
Läksin yhden mukavan miehen mukaan ravintolaillan jälkeen. Jatkoimme iltaa miehen luona ja se johti sänkyyn. Mies riisui minut ja ykskaks tyrkkäsi kalunsa kurkkuuni. Tartuin automaattiseti kalusta ja vedin poispäin suustani, Kalu oli sellainen " tuppikulli" eli pitkä ja tiukka esinahka. Liekö koskaan saanut esinahkaa vedettyä terskan yli, mutta siinä tapellessa se luiskahti ja suuhun tuli kamala maku ja jumalaton haju. Repäisin kullin suustani ja katsoin niin terska oli sellaisen valkoisen töhkän peittämä, ja haisi ihan hapanneelta paskalta. Tuli siinä yrjöt. Häippäsin kyllä taakseni katsomatta. En ole senjälkeen uskaltanut miesten matkaan lähteä.
suuhun tuli kamala maku ja jumalaton haju. Repäisin kullin suustani ja katsoin niin terska oli sellaisen valkoisen töhkän peittämä, ja haisi ihan hapanneelta paskalta..
O_o Tätä on vaikea peitota kyllä.
voi niputtaa samaan epämiellyttävään pakettiin. Näin vanhempana ja selvin päin on niin paljon kivempaa.
ap parka, tämän viestin lukeminen ja sielun silmillä näkeminen on ehkä iljettävin seksiin liittyvä kokemukseni ! Peittoaa kaikki huonot kokemukseni mennen tullen, ei voi edes samana päivänä puhua....
Läksin yhden mukavan miehen mukaan ravintolaillan jälkeen. Jatkoimme iltaa miehen luona ja se johti sänkyyn. Mies riisui minut ja ykskaks tyrkkäsi kalunsa kurkkuuni. Tartuin automaattiseti kalusta ja vedin poispäin suustani, Kalu oli sellainen " tuppikulli" eli pitkä ja tiukka esinahka. Liekö koskaan saanut esinahkaa vedettyä terskan yli, mutta siinä tapellessa se luiskahti ja suuhun tuli kamala maku ja jumalaton haju. Repäisin kullin suustani ja katsoin niin terska oli sellaisen valkoisen töhkän peittämä, ja haisi ihan hapanneelta paskalta. Tuli siinä yrjöt. Häippäsin kyllä taakseni katsomatta. En ole senjälkeen uskaltanut miesten matkaan lähteä.
*oksentaa*
Samoin baari illan jälkeen piti ruveta nuolemaan hoitoa ja häpärien ympäriltä löytyi sinne tarttuneita vessapaperin palasia....
Samoin baari illan jälkeen piti ruveta nuolemaan hoitoa ja häpärien ympäriltä löytyi sinne tarttuneita vessapaperin palasia....
Epäilisin että hoitosi on pessyt värkkinsä juuri sinua varten vessassa ja kuivannut vessapaperiin. Nimittäin tarpeen pyyhkimisestä ei paperipalasia sinne jää
Peppuun pani ja sinne se vaan sujahti ilman liukkaria. En toki haluaisi epäillä, mutta.
Kyllähän se sinne pimpin mehuista liukkaana saattaa hyvinkin helposti sujahtaa. Itse en ole yhdenkään naisen kanssa joutunut käyttämään pimpin nesteitä ja omaa sylkeäni kummempia liukkareita ja hienosti on hommat toiminut.
Epäilisin että hoitosi on pessyt värkkinsä juuri sinua varten vessassa ja kuivannut vessapaperiin. Nimittäin tarpeen pyyhkimisestä ei paperipalasia sinne jää
Aivan sama mistä se paskapaperi pilluun on joutunut.
Ei ollut järin miellyttävä ylläri
Aivan sama mistä se paskapaperi pilluun on joutunut.
Ei ollut järin miellyttävä ylläri
ei meilläkään yleensä tarvita pillulimaa kummempaa liukkaria. Kyllä pillulima hakkaa tuubi tavaran miten päin vain =)
nakilla, mutta ei se hyvin onnistu silläkään ellei nainen rentona.
Itse en ole yhdenkään naisen kanssa joutunut käyttämään pimpin nesteitä ja omaa sylkeäni kummempia liukkareita ja hienosti on hommat toiminut.
En kyllä kenenkään antaisi pelkillä ykkösen nesteillä huidella kakkoseen, oli minkä kokoinen tahansa. Kyllä kai se miehestä hyvin toimii, kuten tuolta ylempää on luettukin, mutta naisesta johon se kuiva kanki työnnetään, voi kokemus olla pelkkää piinaa.
Tunkekaa itse ahteriinne vaikka dildo ilman kunnon liukastetta niin saatte autenttisen kokemuksen asiasta.
Tunkekaa itse ahteriinne vaikka dildo ilman kunnon liukastetta niin saatte autenttisen kokemuksen asiasta.
Ei pidä yleistää jos tussu muistuttaa saharaa hiekka myrskyssä.
Mulla ainakin riittää liukastetta molempiin reikiin. Liukkaria on käytetty vain esim. raskauden aikana/jälkeen kun tussu on ollut muutenkin turhan kuivalla päällä.
Eikä se miehen veitikkakaan muuten ole ihan pienimmästä (paksuudessa tai pituudessa) päästä...
No ehkä jollain sormenvahvuisella nakilla, mutta ei se hyvin onnistu silläkään ellei nainen rentona.
Kannattaa hakeutua aika pian lääkäriin, jos on sormet niin pahasti turvoksissa.
Ehkä ne naiset sitten ovat olleet riittävän rentona, vaikea sanoa, liukkaria ei kuitenkaan ole tarvittu. Ja ainakin omat sormeni ovat kulliani ohuempia, mutta ehkä mulla sit on vaan ohuet sormet. :D
Kokeiltu on, oliko sulla muuta vielä?
Pahaa kokemusta ei taida olla, mutta inhoittavin taisi olla kun kerran baarista sattui yösijansa menettänyt nuori mies mukaan kotiin ja "ylipuhui" sitten seksiin. Oli mukava ei siinä mitään. Mutta kalu oli niin valtava ja käyrä että seuraavan aamun jälkeen oli paikat ihan rikki. Pari viikkoa sattui ja kirveli ja reunat oli ilkeillä haavaumilla. Seisominen ja istuminen sattui niin vietävästi! Kuukauden päästä vasta pystyi seksiä tosissaan alkaa taas miettimään. Keljua. Eipä tullut suhteesta tuohon mieheen mitään, vaikka olisi tahtonutkin.
..saa ilman liukastettakin. Nimittäin väkisin!
Minun "kamalin" kokemus oli se, et miehellä oli niin jumalattoman pieni, ettei se oikeasti tuntunut missään!!! siis nakkikin on isompi, kuin sen miehen vehje valmiina... =O Mutta tulipa sekin sit kokeiltua...
..saa ilman liukastettakin. Nimittäin väkisin!
Kukaan ei olekkaan väittänyt että ilman liukastetta mutta pillulima on ihan riittävä liukaste.
-N30-
Eli ihan ensimmäinen seksikertani.
Olin todella ihastunut, ehkä jopa rakastunut, siihen poikaan. Ikää oli minulla 16 vuotta, pojalla 18 vuotta. Poika oli siihen saakka ollut huomaavainen, hymyileväinen, ihaileva ja piirittänyt minua imartelevasti. Olimme käyneet parille treffeillä ja näiden treffien jälkeen menimme pojan luokse. Pojan yh-äiti oli töissä, joten olimme heillä kahden.
Pussailimme ja hipelimme toisiamme ja minäkin halusin seksiä. Poika kysyi minulta tahdonko ja minä sanoin että kyllä. Vaatteet riisuttiin sitä tahtia että minua jo alkoi hieman siinä vaiheessa hirvittää. Sain sanottua että en ole ennen seksiä harrastanut, poika sanoi että se ei haittaa. Poika oli hirmu kiivas ja haluissaan tässä vaiheessa ja turhankin raju. Työntyi sisääni vauhdilla ja minä valitin että "ai ai sattuu" ja sattui ihan hirveästi. Poika ei ottanut kuullakseen ja jatkoi vauhdilla seksisuoritustaan ees ja taas ja koko ajan sattui niin että kyyneleet alkoi valua. Poika jossain vaiheessa taas sanoi että "ei se haittaa".
Kaikki oli tuohonkin saakka jo melko kammottavaa, mutta sitten tapahtui se kaikkein kammottavin. Poika käänsi minut masulleni siihen sängylle ja ensin normaalisti 1-reikään työnteli. Mutta sitten poika upottikin pippelinsä minun peppuuni :( ja järkytyin tosi paljon ja sattui ja sanoinkin että "älä", mutta hän vaan jatkoi rynkyttämistä ihan loppuun saakka.
Sitten poika puki vaatteensa ja lähti syömään. Odotin siinä itkuisena että tulisi mun luo, muttei tullut. Lopulta nousin ja puin itse ja kun menin keittiön ohi niin poika virnistäen kysyi että "otaksääkin syötävää?". Sanoin että en ja vaivalloisesti kävellen vessan kautta lähdin kotiin. Siellä vessassa itkin kamalasti. Koko alaosasto oli tosi kipeä ja veret oli valuneet ympäri jalkoja. Vaivoin sain käveltyä kotiin 0,5 km matkan ja kotona teeskentelin että mitään ei olisi tapahtunut. Muistaakseni monta päivää oli alapää ja peppu tosi kipeinä. Alkuun kakkaaminen sattui ja peppuaukosta tuli verta.
Tuon jälkeen en sitä poikaa enää tahtonut tavata enkä hänelle jutella ja seuraavan kerran seksiä harrastin vasta parin vuoden päästä, se kerta oli onneksi ihan erilainen ja silloisella kumppanilla eli nykyisellä miehellä tiedossa ekan kertani piina.
Tästä tapahtuneesta on jo 15 vuotta, mutta muistan silti joka hetken ihan kammottavan selkeästi.