Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kamalin seksikokemuksesi?

Vierailija
03.10.2009 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä nyt niin kamala kokemus, mutta yllättävä sinänsä.Iskin kesätansseista yhden naisen ja vein sen kesämökilleni. Otimme siinä illanjatkoksi kuohuvaa, ja tietysti se meni sänkyhommiksi. Rupesin nuolemaan pillua silleen että nainen oli kontallaan ja minä takana,olin kerennyt nuolla noin 3 min kun naiselta pääsi valtaisa pieru, no nenä tietysti oli persereiän kohdalla niin olin tukehtua kaasumyrkytykseen. Kyllä loppui nuolemishalut yhdellä paukulla. Hävetti sitä naistakin kamalasti, mutta minkäs sitä vahingolle tekee. Nauratti kyllä jälkeenpäin ja olemme tavanneet uudelleen ilman( paukkuja).

Vierailija
22/25 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei olekkaan väittänyt että ilman liukastetta mutta pillulima on ihan riittävä liukaste.

-N30-

Siinä tuli asiallinen kommentti. Ei tulisi mieleenkään liukastamattomaan peppureikään alkaa ketään panemaan ja taatusti pimpin mehujen lisäksi nuolen pepun huolella ja niin syvältä kuin kielellä ylettyy ja tosiaankin niiden yhteisvaikutuksella tähän asti on hienosti pärjätty. Eikä se suolikaan nyt ihan kuiva sieltä sisältä ole vaikka suuaukko sitä saattaakin olla.

Eikä mulla liukkareita vastaan mitään ole, käytetään jos tarvitaan, mutta vielä ei ole tarvittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu et repesin..nyt kyllä huijaat..

Vierailija
24/25 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä nyt niin kamala kokemus, mutta yllättävä sinänsä.Iskin kesätansseista yhden naisen ja vein sen kesämökilleni. Otimme siinä illanjatkoksi kuohuvaa, ja tietysti se meni sänkyhommiksi. Rupesin nuolemaan pillua silleen että nainen oli kontallaan ja minä takana,olin kerennyt nuolla noin 3 min kun naiselta pääsi valtaisa pieru, no nenä tietysti oli persereiän kohdalla niin olin tukehtua kaasumyrkytykseen. Kyllä loppui nuolemishalut yhdellä paukulla. Hävetti sitä naistakin kamalasti, mutta minkäs sitä vahingolle tekee. Nauratti kyllä jälkeenpäin ja olemme tavanneet uudelleen ilman( paukkuja).

nyt khyl repes hahaha sori

Vierailija
25/25 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt khyl repes hahaha sori

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän