Tietokone apua, jos saisin?
Miten saisin poistettua noi sivut joita tulee palkkiin ehdotuksena, kun aloittaa kirjoittaa www. siinä ehtii tulla jo lista kaikista missä olen käynyt.
Poistin jo historiat, mutta täytyyhän noikin saada poistettua jotenkin.
Ja ei, en ole käynyt millään sivuilla jotka haluaisin salata mieheltäni. Teen vain siivousprojektia myös koneelle ja muistelisin, että noi olen saanut joskus aikaisemminkin poistettua.
Kiitos jo etukäteen avusta!
Kommentit (8)
Kyllä sivuhistorian totaalinollauksen pitäisi auttaa. Vai tarkoitatko kirjanmerkkien poistoa?
mutta ei tossa työkaluissa ole kuin poista historiatietoja. Poistin jo ne, mutta silti tää ehdottaa kaikkia sivuja kun palkkiin kirjoittaa www.....
sinulle automaattisesti sivuja jotka on kirjanmerkeissäsi tuossa sivussa. Eli jos sulla on vaikka ylen sivut kirjanmerkeissä, niin jos alat kirjoittaa www.y... niin selain tarjoaa sitä yleä. En ole asetuksiin sen paremmin tutustunut, mutta luulen että tuosta ominaisuudesta ei pääse eroon kuin poistamalla sitten ne kirjanmerkitkin. Mutta mitä haittaa siiitä tosiaan olisi, että selain tarjoaisi niitä kirjanmerkkejäsi...?
Ja olethan poistanut sivuhistoriasta "kaikki" eikä vain esim. viimeiseltä tunnilta?
Kyllä sivuhistorian totaalinollauksen pitäisi auttaa. Vai tarkoitatko kirjanmerkkien poistoa?
joita ei ole kirjanmerkeissä. Ja poistin kaikki, enkä vain tunnin ajalta. Hmm. Viimeksi muistelisin, että siihenkin oli jossain paikassa joku asetus.. Ei vaan enää muista.
Saa poistettua noita tietoja yläpalkista klikkaamalla työkalut --> poista yksityisyystietoja. Sieltä pystyy sitten valitseen mitä haluat poistaa.