Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä sekä esikoinen että kuopus menivät ensimmäiselle luokalle kouluun.

Vierailija
11.08.2022 |

Esikoinen ammattikoulun ensimmäiselle ja kuopus peruskoulun ensimmäiselle. Muut lapset menivät peruskoulun kolmannelle, viidennelle ja seitsemännelle luokalle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin siskon kanssa eri luokalle, vaikka meillä on ikäeroa vain kuusi viikkoa. Briteissä on hassu systeemi, missä nuorimmat luokalla on 31.8. syntyneitä. Syyskuussa syntyneet aloittaa koulun vasta seuraavana lukuvuonna.

Vierailija
2/10 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meilläkin, mutta samalle luokalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunpa on pitänyt aloittaa peruskoulu kahteen kertaan:) Ihan tuplaamatta, kansakoululla aloitin.

Vierailija
4/10 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, luulin että sulla olis ollut kaksoset, mutta halusitkin vaan brassailla isolla perheellä.

Vierailija
5/10 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jouduin siskon kanssa eri luokalle, vaikka meillä on ikäeroa vain kuusi viikkoa. Briteissä on hassu systeemi, missä nuorimmat luokalla on 31.8. syntyneitä. Syyskuussa syntyneet aloittaa koulun vasta seuraavana lukuvuonna.

6 vko? Eri äidit?

Vierailija
6/10 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö onkin niin hyvä, että saa käydä kolkkiluokan toiseen kertaan tänä lukuvuotena :) Kukaan ei muu ei saanut.

Vierailija
7/10 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunpa on pitänyt aloittaa peruskoulu kahteen kertaan:) Ihan tuplaamatta, kansakoululla aloitin.

Onneksi minun ei tarvinnut. Menin kansakoulun ekalle ja siitä siirryin peruskoulun toiselle luokalle.

Vierailija
8/10 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu. Koulussa he toivottavasti oppivat, että otsikon perään ei tule pistettä.

Vierailija
9/10 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa tietää lapsukaistesi koko maailmaa kiinnostava koulumenestys. Minä en ole käynyt mitään noista mainitsemistasi oppilaitoksista. Kansa- ja keskikoulu, sekä ammattiin valmistava opisto kuuluvat minun historiaani.

Vierailija
10/10 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minun ei tarvinnut. Menin kansakoulun ekalle ja siitä siirryin peruskoulun toiselle luokalle.

Mulla oli paikkakunnan vaihto tuossa välillä, siksi aloitus toiseen kertaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi