Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole sairaanhoitaja?

Vierailija
02.10.2009 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että peruin sen opiskelupaikan, koska sen hetkinen elämäntilanne ei sallinut sitten kuitenkaan lähteä jatkamaan opintoja. "Tyydyin" perushoitajan papereihin. nyt en enää tee sitäkään.

Vierailija
2/9 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

biletin viikonloput ja rahat vain katosivat. Sitten tulin raskaaksi ja kiinnostuin televisiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan miehiä... läheisyydellä... mmm....

Vierailija
4/9 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hoitotyö ei kiinnosta ja halusin käyttää suuren osan elämästi johonkin muuhun työhön kuin siihen. Siispä vaihdion alaa ja tyytyväinen olen.

Vierailija
5/9 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahat loppui, enkä halunnut ottaa lainaa, vakituistin osa-aika työni kokoaikaiseksi!

Vierailija
6/9 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin sairaala-apulaiseksi ennen opintojen aloittamista, ja kaikki sairaanhoitajat siellä vaan valittivat. Koko ajan. Heidän työnsä ei minun silmissäni näyttänyt mitenkään erityisen raskaalta. Mut siitä kesätyöstä sain sen käsityksen, että sairaanhoitajilla on niin kaamea työ, ettei mikään raha voi sitä korvata. Niinpä otin vastaan toisen opiskelupaikan, enkä ole katunut.

Vierailija
7/9 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiveleminen ei ole minusta miellyttävää touhua. Olen se palstojen parjattu ope.

Vierailija
8/9 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ollenkaan haluaisi olla lääkäri. Olen niin huolimaton että varmaan unohtaisin sakset leikkaushaavaan tai jotain vastaavaa...

Vierailija
9/9 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen en kestä oikein verta. Vielä jotenkuten jos se ei tuu musta itsestäni, mutta silti sen näkeminen tekee pahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän