Miksi et ole sairaanhoitaja?
Kommentit (9)
biletin viikonloput ja rahat vain katosivat. Sitten tulin raskaaksi ja kiinnostuin televisiosta.
Hoidan miehiä... läheisyydellä... mmm....
mutta hoitotyö ei kiinnosta ja halusin käyttää suuren osan elämästi johonkin muuhun työhön kuin siihen. Siispä vaihdion alaa ja tyytyväinen olen.
rahat loppui, enkä halunnut ottaa lainaa, vakituistin osa-aika työni kokoaikaiseksi!
Pääsin sairaala-apulaiseksi ennen opintojen aloittamista, ja kaikki sairaanhoitajat siellä vaan valittivat. Koko ajan. Heidän työnsä ei minun silmissäni näyttänyt mitenkään erityisen raskaalta. Mut siitä kesätyöstä sain sen käsityksen, että sairaanhoitajilla on niin kaamea työ, ettei mikään raha voi sitä korvata. Niinpä otin vastaan toisen opiskelupaikan, enkä ole katunut.
kaiveleminen ei ole minusta miellyttävää touhua. Olen se palstojen parjattu ope.
En myöskään ollenkaan haluaisi olla lääkäri. Olen niin huolimaton että varmaan unohtaisin sakset leikkaushaavaan tai jotain vastaavaa...
Toisekseen en kestä oikein verta. Vielä jotenkuten jos se ei tuu musta itsestäni, mutta silti sen näkeminen tekee pahaa.
että peruin sen opiskelupaikan, koska sen hetkinen elämäntilanne ei sallinut sitten kuitenkaan lähteä jatkamaan opintoja. "Tyydyin" perushoitajan papereihin. nyt en enää tee sitäkään.