Onko teidän autossa...
Kommentit (9)
migreeni tulee kaikista keinotuoksuista, hajusteista, parfyymeista ja partavesistä. Dödöt joutuu valitsemaan mieskin tarkkaan samoin kuin sen partaveden. Samoin on laita pyykkipulvereiden ja huuhteluaineiden kanssa.
Miten pystyt liikkumaan ihmistenilmoilla?
mulle tuskaa onkin istua esim. teatterissa, stockan (ja muitten kauppojen) hajuvesiosaston kierrän kaukaa jos vaan suinkin pystyn. Olen saanut yskäkohtauksia bussissakin kun joku on lorauttanut turhan voimakkaasti hajuvettä tai partavettä jne. Ei ole helppoa. Itse en onneksi ihan migreeniä saa mutta ei se kiva ole saada hengenahdistusta ja yskääkään.
Aiheuttaa mulle ärsytystä limakalvoille.
Nyt esim. on. Ostin käytetyn maasturin ja sillä vedetty hevoskärryä paljon, eli hevosharrastajien vanha auto, autossa haisi "talli" Sen jälkeen kun pari kaveria ja äitini oli huomattauttanut hajusta, ostin hajustimen ja se onneksi on peittänyt hajun alleen.
meidän autossa tuoksuu luontainen nahka.
meidän autossa tuoksuu luontainen nahka.
Nim. kokemusta on.
Vanilja on aina se tuoksu mikä siellä tuoksuu.
migreeni tulee kaikista keinotuoksuista, hajusteista, parfyymeista ja partavesistä. Dödöt joutuu valitsemaan mieskin tarkkaan samoin kuin sen partaveden. Samoin on laita pyykkipulvereiden ja huuhteluaineiden kanssa.
Miten pystyt liikkumaan ihmistenilmoilla?