*¤*¤* TAMMIVAUVOJEN LOKAKUU *¤*¤*
Kommentit (62)
Meillä on eilen opittu nousemaan itse istumaan ja musta tukea ottaen myös nousemaan polvilleen. Jipii! Tytön ensimmäinen nuhakin on nyt päällä, ja muhun myös tarttunut. Ei kai kuitenkaan possunuhaa... Muuten mitä ootte mieltä sikainfluenssarokotteesta? Hyvä/huono, tarpeellinen vai ei? Mä en tiedä... :(
Meilläkään kokkareruuat ei edelleenkään oo herkkua mutta kyllä silti syö 8kk-ruokia, jos niitä hiukkasen muussaan haarukalla et jää pientä palaa natusteltavaksi. Maissinaksut ja kurkun palaset taas kelpaa hienosti. Hampaita edelleen kaks alhaalla. Typy on niiiin söpö kun nauraa ja hymyilee ja hampaat vilkkuu suusta!
Täällä myöskään ei seisomiseen ole erityistä kiinnostusta. Tuettuna seisoo hetken aikaa ihan pirteenä mut sit pyrkii takaisin lattiatasolle. Hassua. Siellä sit mönkii vaikka miten päin eteenpäin. Etenkin nyt viime päivinä kun selvästi on uusien taitojen etsikkoaika menossa ja hinkua on harjoitella ja hakea uusia asentoja ja tapoja olla ja liikkua.
Neiti on kauhean seurallinen, sosiaalinen ja iloinen pikkutyttö ja hurmaa kyllä poikkeuksetta kaikki tapaamansa ihmiset. Itse hakee katsekontaktia ja hymyilee esim. kaupoissa ja junissa ihmisille ja on tyytyväinen kun saa huomion. Ihanasti on itkuisesta koliikkivauvasta muuttunut ja reipastunut.
Mukavaa viikonloppua!
MAMI ja typy 9kk
eres jonsei muuta tuu.
Ku pakkaa olohon kiirusta ja hätääsesti joskus vilikaasoo tännekki.
Meirän flikalla on melekee 4 hammasta, 2+2. Se neliäs ei aiva viä oo läpi, muttei varmahan kauaa mee, ku on jo hyvän aikaa näkyny kolomannen vieres. Ja kuolaa sitte piisaa jotta on aina rinnukset märkinä pairoosta. Leluja kurkotellahan laattialta kauhiasti, ku joku on aina ne jättäny liian kauas. Toinen kinttu meinaa aina jäärä mahan alle ja sitte pitää huutaa äiteetä apuhun ku ei oo kivaa. Ja ny on sitte ruvettu höpöttelemähän tavuja. Tätätäätätätä ja äiäiäiääääi. Jos joku osaa tulukata niin olis kiva. :oP
Muuttanehille onnittelut uuren tuvan/asunnon johorosta!
Tää haisoo ny, jotta olis paree käyrä pesulla. Hyh! :S
Hyvää loppukuuta!
Kiiruhiset äitee ja Juulia 9,5kk