Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset jotka olette lapset tehneet!

Vierailija
02.10.2009 |

Mitä harrastatte/harrastitte ja koska aloititte synnytyksen jälkeen?

Onko ollut apuja ja oletteko saaneet kilonne takaisin tai jopa kroppanne parempaan kuntoon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen alottelin vaunukävelyllä, jätin lapset isukille ja menin käveleen ja juoksin osan matkasta. Kohta juoksin koko matkan ja pidensin matkoja.

Sitten menin thainyrkkeilyyn jossa vasta rasva palaa!

Hoikkuus ei ole sama kuin hyvä kunto. Se ettei syö, ei tee sisuskaluista vielä vahvoja.

Itse tykkään että on vahva sydän ja hyvät keuhkot.

Plus tietty nätit lihakset, ei mikkään painonnostajan lihakset, mutta että ne on myös kunnossa.

Vierailija
2/5 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä apuja? En ole muutenkaan liikkumiseen kenekään apua tarvinnut kun on kaksi tervettä jalkaa ja tahtoa liikuttaa niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä, että äiti saa näyttää synnyttäneeltä. Minullakin taisteluarpia alapäässä ja rinnoissa on, mutta kannan ne ylpeänä. Vatsa on venähtänyt hieman, mutta olkoon. Ekassa raskaudessa nousi paino vain 4.5 kg, ja olin omissa mitoissani 5 vrk synntyksen jälkeen. Toisessa raskaudessa paino nousi 7 kg, omat mitat kaksi viikkoa synntyksen jälkeen. Kolmannessa raskaudessa painon nousua 26 kg, omat mitat 6 vk synntyksen jälkeen. Kolmannen synnytyksen jälkeen luovutin maitoa n. 800 ml/vrk oman lapsen tarpeiden lisäksi, se kyllä vei painoa tehokkaasti. Mitään liikuntaa en harrastanut ja viimeisimmän synnytyksen jälkeen sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen. Masentuneena ei ruoka maistunut, sekin pudotti painoa. Omilta perusmitoiltani olen 52 kg/162 cm.

Vierailija
4/5 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa rupsahtaa iän mukana. Kolmen lapsen jälkeen ei ole ylipainoa, en vaan ole lihavantyyppinen ihminen. Kunto ei tosin ole kaksinen.

Vierailija
5/5 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan tee mitään synnytyksen jälkeen? mikä saisi itsensä timmiin kuntoon taas?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän