Onko teillä sijoituksia osakkeissa tai rahastoissa?
Kommentit (14)
Tänä aamuna kauppalehdessä luki, että asuntokauppa tulee karkaamaan lapasesta, eli hinnat lähtevät ylös. Jostain kumman syystä uskon enemmän kauppalehtea kuin av-mammaa.
arvo on noussu jo viimeset 2kk. Oot ap vähän myöhässä.
pitää myös kerta, että meille on tullut osakkeista voittoa 7000 euroa viime maaliskuusta asti.
Kiinteistömaailma, tuo Suomen uskottavin taho asuntokaupasta puhuttaessa, jolla ei ole ollenkaan omaa lehmää ojassa. Kiinteistövälittäjät, nuo rehelliset ja kunniakkaat ritarit taistelemassa pienen ihmisen puolesta! Hähähähäähäh!
On kyllä ja ostohimot sen kuin vain nousee. Just viime viikolla realisoin RR tasolta +72% ja Nordean tasolta +105%. Muut saa jäädä salkkuun ja kohta ostan lisää.
Asunto-osakkeista ehkä yritän päästä eroon.
Sen verran pahaa dataa tullut Jenkeissä, esim työttömyysluvut ja ostopäällikköindeksit ennakkoitua huonompia, Siitä se lähtee. Ja kun firmat julkistavat neljännestuloksiaan, jotka ovat odotettua huonompia, niin hinnat laskee entisestään hähähhähä
Jos näin on, niin minä myyn osakkeet. Ja olen tienannut 7000 euroa.
Sen verran pahaa dataa tullut Jenkeissä, esim työttömyysluvut ja ostopäällikköindeksit ennakkoitua huonompia, Siitä se lähtee. Ja kun firmat julkistavat neljännestuloksiaan, jotka ovat odotettua huonompia, niin hinnat laskee entisestään hähähhähä
pakko oli ostaa kuplahintainen asunto hähähähäh
Jos näin on, niin minä myyn osakkeet. Ja olen tienannut 7000 euroa.arvo on noussu jo viimeset 2kk. Oot ap vähän myöhässä.
Ihmettelen tuota häh häh häätä. Mä ainakin olen iloisesti ostokannassa nyt ehdottomasti. Olen odotellut tuolta huhtikuulta asti ostopaikkoja, joten ihan tervettä on, jos 15.10. alkavat isommat tulosilmoitukset tuo indeksiä alaspäin. Rekyyli oli tiedossa, kun katsoi vaikka p/e lukuja.
just myytiin. Että hähhähhää vaan sulle
just myytiin. Että hähhähhää vaan sulle
... mäkin tein 300 tonnia voittoa asuntokaupoilla, vielä inflaatiosta puhdistettuna, vaikka ihan tavis oonkin. Ja sitten heräsin häähähähähä
Menittekö siis nyt vuokralle? Vai vaihdoitte halvempaan?
niin että rysähtää, ja omistukset samaten häähhähähäh! Tästä lamasta ei tulla vielä pitkään aikaan ylös, vaan sekä osakkeiden että asuntojen hinnat tulevat tippumaan. Asuntojen hinnat tippuvat itse asiassa useita vuosia! Hähähähähähäh!