Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ZUMBA FITNESS

Vierailija
02.10.2009 |

kukaan tilannut tuota tv shopista!

liekkö hyväkin ku aerobic ja mitä muuta siihen oli yhistetty???

siitä asti ku ensimmäiset mainokset tullu niin itseä tuo himottanu on vaan niin pirun kallis!

Kannattaako ja ostaisitko itse?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei maksa mitään.

Vierailija
2/16 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ostaa juuri sellainen lähiömamma, joka innostuu kerran vuodessa jostain ja jolla on tummaihoinen mies ja pitkät rastat ja uga-buga-sisustus kotona. Luulee, että jumppaa innoissaan sillä kun Jannica-Nico vetää päikkäreitä, ja siten laihduttaa ne ylimääräiset 25 kiloa. Not.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika törkeä hinta siitä että saa yksin tanssia kotonaan telkkariruudun edessä. Siitähän siinä on kyse.

Mainoksessa toki näyttää kivalta ja älyttömän kätevältä. Mutta niinhän mainoksissa saadaan vessanpesukin näyttämään viikon huippuhetkeltä (kunhan vaan ostat heidän ylivertaisen tuotteensa) :)

Minun mielestäni heität rahasi kaivoon tuossa. Mutta se onkin vain minun mielipiteeni, jos itse olet vilpittömästi sitä mieltä että kuukausitolkulla jaksat katsoa samaa tanssinauhaa kotitelkkaristasi ja tanssia ruudun ääressä, niin antaa palaa! :)

Vierailija
4/16 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veti puseron ylös niin että napa näkyi ja tanssi just niinku ne mainoksen ihmiset.

Vierailija
5/16 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ystävä tilas sen itselleen ja tyttärelleen. Ne on ainakin tykännyt siitä älyttömästi, saa kuulemma hien pintaan ja kaiken lisäksi se on hauskaa. Musiikkikin on iloista ja menevää.

Vierailija
6/16 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen ostaa juuri sellainen lähiömamma, joka innostuu kerran vuodessa jostain ja jolla on tummaihoinen mies ja pitkät rastat ja uga-buga-sisustus kotona. Luulee, että jumppaa innoissaan sillä kun Jannica-Nico vetää päikkäreitä, ja siten laihduttaa ne ylimääräiset 25 kiloa. Not.

se on todella kivaa ja tehoaa!

Mutta meillä ei ole mitään luettelemisestasi.

Mutta Zumba on mun juttu

Vierailija
7/16 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasissa mulla lähtenyt zumbaamalla jo 15 kg

Mutta Zumba on mun juttu

Oletko pitkään tehny tätä jo ja monesti viikossa?

ap

Vierailija
8/16 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Zumba on mun juttu

ap

alussa tein kerran viikkoon, mutta nyt pakko joka päivä, ne liikkeet on niin ihania! ja se fiilis mitä siitä saa. Ja niitähän on 4 eri levyä, että yhtä levyä ei tarttee kokoajan tehdä.

Ekalla levyllä käydään läpi liike liikkeeltä jokainen askelkuvio ihan polvennostoista lähtien. Todella helppo päästä mukaan.

Vierailija
9/16 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Zumba on mun juttu

ap

alussa tein kerran viikkoon, mutta nyt pakko joka päivä, ne liikkeet on niin ihania! ja se fiilis mitä siitä saa. Ja niitähän on 4 eri levyä, että yhtä levyä ei tarttee kokoajan tehdä.

Ekalla levyllä käydään läpi liike liikkeeltä jokainen askelkuvio ihan polvennostoista lähtien. Todella helppo päästä mukaan.

ihanaa :)

tämän halusin kuulla että taidanpa hommata jos siitä on sitten hyötyä!

Vierailija
10/16 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö noissa pieruja?

Vierailija
11/16 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zumpapupalta voi päästä

Vierailija
12/16 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta.

Vierailija
13/16 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho suosittelee!

Vierailija
14/16 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho suosittelee!

Jussi on tod. hot leoparditrikoissa ja pinkissä topissa joka hapsutettu alalaidastaan.

Vierailija
15/16 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho suosittelee!

Jussun tiukan pyllyn salaisuus on zumba!

Vierailija
16/16 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Zumba on mun juttu

ap

Ekalla levyllä käydään läpi liike liikkeeltä jokainen askelkuvio ihan pol

Paljonko painat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän