Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-Justiina 20 v. on riippatissi

Vierailija
02.10.2009 |

http://www.bigbrother.fi/julkaisut/mn_kuvat/sub/big_brother_2009/uutise…

http://www.bigbrother.fi/uutinen.shtml?966604

Ymmärrän jos minulla kolmen äidiltä löytyy tuollaiset mutten mitenkään että noin nuorella on käynyt paha rupsahtaminen.

Johtuuko se kudostyypistä vai mistä.

Ennen lapsia oli rintani aivan erilaiset nuoren tytön tissit. Raskausaikana rinnat kasvoivat ja imetin pitkään kaikkia ja isoiksi jäivät ja riippuvuutta löytyy.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma elämä.

Ps. oletko muuten lesbo kun toisten tissit tuohon malliin kiinnostaa?

Vierailija
2/17 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nätit tissit, ja mulla on ollu lähes tuollaset aina ja varsinkin nyt kolmen lapsen jälkeen... Taitaa ap:n mies katsella vähän liian innokkaana bb 24/7kaa... HIH! =DDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin saunomassa ystävän kanssa kerran.

tästä on jo 7 vuotta, mutta hän oli tuolloin 15 ja hänellä oli samanlaiset rinnat raskausarpineen..

jokainen ihminenhän on yksilöitä eikä siihen ikä katso millaiset rinnat ovat.

voi hyvinkin olla periytynyt jotakin äidin kautta tuo tai mitä lie, mutta minkäs ihminen sille voi?

Vierailija
4/17 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

NUORENAKIN vaikka olisikin rupsahtanut! Itse sain esikoiseni nuorena, ja jo 20-v mulla oli arpiset riipputissit ja arpinen löysä mahanahka kannettavana. Justiina nyt ei ole äiti, mutta se ei olekaan pointtini, vaan se, että SILLÄ EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ miltä jotku hemmetin tissit näyttää. Justiina on hyvä esimerkki terveellä itsetunnolla varustetusta nuoresta neidistä, joka on mahdollisesti paljon onnellisempi kuin mallinkropalla varustettu peilin edessä jatkuvasti itkeskelevä neiti, joka löysi taas pienen pienen "maailmoja kaatavan" näppylän otsastaan..

Vierailija
5/17 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään mahti niitä koholla pidä.

Vierailija
6/17 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissit roikkuu IRL.

Vain av: lla kaikilla on kuppikoko vähintään D ja rinnat on terhakat ja pystyt. IRL monella pienitissiselläkin ne tissit roikkuu.

Vierailija
7/17 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terhakat rinnat ennen lapsia vaikka dd-kuppi onkin...

Vierailija
8/17 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/17 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti laihduttanut siinähän nuo rinnat rupsahtaa, kun venyy lihoessa ja kutistuu (paitsi nahka) laihtuessa...

Vierailija
10/17 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tussukin sen kun kirenee synnytysten myötä! ;D

Vierailija
11/17 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen vasta 23v..

tosin imetin esikoista vuoden ja nyt kakkosta imetän

Vierailija
12/17 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä äitejä joilla roikut????

Vierailija
13/17 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rinnat roikkui jo 12-vuotiaana, vaikka muuten olin/oon aina ollut hoikka. Ennen lapsia oli sentään täytettäkin, mutta nyt on jäljellä puolityhjät nahkalätyt. Kunnon liivien kanssa näytän kuitekin edelleen oikein hyvältä, kun nuo puolityhjät lätyt ylös kurottuna kuitenkin täyttävät D70-liivit.

Vierailija
14/17 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollu riipparit jo 15 vuotiaana vaikka kuppikoko aina ollut vain b-c. Meillä ainakin perinnöllistä, sama ongelma äidillä ja siskolla. Mutta eipä ainakaan tarvinut miettiä pilaako imetys rinnat!

Vierailija
15/17 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjassa on hauska kuva, jossa eri "rinta-tyypit" on kuvattuna ja nimettyinä. Rintoja on hyvin erilaisia, ihan samaan tapaan kuin vaikka pakaroita, pohkeita, käsivarsia, reisiä, vatsoja jne. jne.

Joilla on "riippuvammat" ja joillaan "pystymmät", kokoja on olemattomista pieniin ja keskisuurista erittäin jättimäisiin. On tummaa ja vaaleaa nänniä, isoa ja pientä nännipihaa. On raskausarpia ja on eripari tissejä.

Mutta joku ongelma pitää päässä olla, jos kyttää jonkun BB-tyypin tissejä, ja oikein linkkien kanssa pitää av:lle tulla haukkumaan hänen rintojaan...! Mikä on oikea syy tuohon aloitukseesi???! Miten köyhää elämäsi on, jos toisen tissit ovat sinulle noin iso juttu...?!

En tajua. Hirveitä paineita kyllä ladataan nykyään naisille, kun pitäisi olla jotain Barbin ja Pamela Anderssonin kaltaisia "kaunottaria".

...Tuohon naiskuvaan kuuluva kun on leikelty tai sitten kirjaimellisesti luonnonoikku.

Mutta ikävä tosia asia on se, että photoshopin ja leikkausten takia se mikä on luonnollista jää näkemättä. Kaikkialla näkyy vain virheettömiä kaunottaria, vaan totuus on aivan eri esim. uimahallin suihkussa.

Mielestäni sitä aitoa ja luomua naiskuvaa pitäisi markkinoida enemmän...!!!

Vierailija
16/17 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä myös pehmeämmät. On havaittu että mitä kiinteämmät rinnat ovat, sitä suurempi riski on sairastua rintasyöpään. Rintakudostyyppi on siis erilainen, en tarkemmin muista tuota juttua. Tamperelainen nainen väitteli aiheesta kymmenkunta vuotta sitten.

Vierailija
17/17 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutelijat jotka eivät voi sietää tai haukkuvat juurikin riippatissejä huomaavat joku kaunis päivä omansakin lerpahtaneen :D

ei ne vaan koko elämää pysy kuosissa niinkuin ei miehilläkään tuolta alhaalta pystyssä!