Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häihin menossa tämän kuun lopussa

Vierailija
02.10.2009 |

Mitä yleensä päällä häävierailla syksyhäissä?

Käykö mustat housut ja joku juhlava pusero?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tiedä, millaisista housuista ja puserosta puhut, mutta musta toi ei kuulosta häävaatteelta. Eikö sulla löytyisi jotain talvimekkoa tai edes yhtenäistä housupukua?

Vierailija
2/6 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylikkäät juhlavat mustat housut ja joku juhlava yläosa, niin hyvin käy. Mustat housut voi hyvin laittaa värinsä puolesta häihin, varsinkin, jos yläosassa on muutakin väriä. Pelkällä kuvauksella "mustat housut" on vaikea kommentoida, niitä on niin monenlaisia ja monella tapaa kantajalleen istuvia ja monenlaista kangasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tiedä, millaisista housuista ja puserosta puhut, mutta musta toi ei kuulosta häävaatteelta. Eikö sulla löytyisi jotain talvimekkoa tai edes yhtenäistä housupukua?

Mimmonen on "talvimekko" ? :0

Vierailija
4/6 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim villasta tai paksummasta silkistä tai muusta lämpimämmästä kankaasta. Eikä nyt ehkä ole kuvioitu millään kesäkukillä.

Vierailija
5/6 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

häissä on yleensä päällä juhlavaatteet mä en tiedä, millaisista housuista ja puserosta puhut, mutta musta toi ei kuulosta häävaatteelta. Eikö sulla löytyisi jotain talvimekkoa tai edes yhtenäistä housupukua?

Ei kaikki ole hame tai mekkoihmisiä. Ja jos ei housupuvulle ole muuta käyttöä, niin tuntuu turhalta pistää rahaa sellaiseen.. Mustat housut ja hienompi pusero käy mielestäni hyvin. Ja voihan siihen varmaan lisätä jotain asustetta, korua, vyötä, huivia tms.

Vierailija
6/6 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hartiahuivi.