Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä kaikkea olet varastanut työpaikaltasi?

Vierailija
01.10.2009 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosien saatossa n. 5cm pituinen lyijykynä ja yksi kuulakärkikynä.

Vierailija
2/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisar hento valkoinen ja usein on vahingossa jäänyt kyniä taskuun. Palauttelen niitä sitten muistini mukaan. Ikinä en ole varastanut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rangaistusta odotellessa...

Vierailija
4/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperit, talouspaperit, roskapussit, jätesäkit, rätit pesuaineet ym. olen vuosien ajan ottanut töistä. Sellaista käyttötavaraa, mikä maksaisi minulle kaupassa paljon, mutta se, että otan töistä esim. yhden vessapaperirullan viikossa ei haittaa ketään. "Pienen palkan lisää" kuten äitini sanoo (kun itse tuo työpaikaltansa koulutarvikkeita lapsille)

Vierailija
5/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperit, talouspaperit, roskapussit, jätesäkit, rätit pesuaineet ym. olen vuosien ajan ottanut töistä. Sellaista käyttötavaraa, mikä maksaisi minulle kaupassa paljon, mutta se, että otan töistä esim. yhden vessapaperirullan viikossa ei haittaa ketään. "Pienen palkan lisää" kuten äitini sanoo (kun itse tuo työpaikaltansa koulutarvikkeita lapsille)

Vierailija
6/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse retostelisi moisilla asioilla netissä, en ole kyllä varastellutkaan.

Vierailija
7/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyhjiä cd-levyjä

Vierailija
8/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa kannan kyniä yms. töihin kun työnantajalta ei saa kunnollisia/ilman kauheaa ruinaamista. Mieluummin teen työni kunnon vehkeillä ja maksan ne itse.

Vierailija
9/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvittää henkilöllisyyden? Jos käyn suuren kirjaston yleisökoneella, niin mistä ihmeestä tietää, kuka kävijöistä on varastanut vessapaperia töistä? Itse en tosin ole vienyt muuta kuin muutaman kuulakärkikynän.

Vierailija
10/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo niin voi :D on se tekniikka niin ihmeellistä...

Teletunnistetietojen saamiseksi tarvii tietysti oikeuden päätöksen, joten veikkaan ettei kynä- tai vessapaperivarkauksien selvittämiseksi tuota keinoa ihan heti lähdetä käyttämään :D

En itse retostelisi moisilla asioilla netissä, en ole kyllä varastellutkaan.

Vierailija
11/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onnistui ihan hyvin. Tuosta on siis paljon aikaa, tuon jälkeen kouluttautunut, ja nyt kotiäitinä, eli en enää edes siivoojien tavoista tiedä, onnistuisko enää. Ja ihan jokainen tuntemani siivooja silloin tuota teki, ihan samoin kun keräsi kierrätyspullot roskista ja vei kauppaan että sai rahaa itselleen, ja keräsi pudonneet hilut lattioilta.

6

Vierailija
12/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry.

selvittää henkilöllisyyden? Jos käyn suuren kirjaston yleisökoneella, niin mistä ihmeestä tietää, kuka kävijöistä on varastanut vessapaperia töistä? Itse en tosin ole vienyt muuta kuin muutaman kuulakärkikynän.

Vierailija
13/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamerat seuraavat, Mutta aikoinaan ruokaa varastin kun olin ravintolatyössä.

Vierailija
14/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom. varastelijat IP osoitteen avulla virkavalta voi selvittää henkilöllisyyden. En itse retostelisi moisilla asioilla netissä, en ole kyllä varastellutkaan.

varastella :p

Vierailija
15/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen avulla päästiin sen jäljille.Ei kai kukaan luule, että näitä ei voi selvittää?? Korkea aika tietää!

Vierailija
16/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehty jokin tutkimus joskus. Lähes jokainen on jossain vaiheessa elämäänsä napsaissut työpaikaltaan jotain mukaansa. Yleensä nuo mukaan lähteneet tavarat ovat toimistotarvikkeita.

Vierailija
17/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyniä, rasvoja jäi taskunpohjalle, paras oli Microlax ;D

Vierailija
18/18 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varastanut entiseltä työpaikalta rintaliivit ja meikkipussin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän