Kokemuksia Lassien haalareista
Mä oon kiertänyt kaikki liikkeet läpi ja en löydä mieleistäni haalaria kohtuuhinnalla. 100 euroa on mulle kipuraja. Nyt katselin, et Lassien haalari näyttäis suht kivalta mut jotenkin en usko, et 45 eurolla voi saada hyvää haalaria. kestääkö yhtään lumihangessa peuhaamista vai tuleeko heti vedet läpi?
Kommentit (2)
Ja ei mitään valittamista. Ovat olleet lämpimiä. Pitävät jonkin verran kosteutta. Ovat polvista ja pepusta kestäneet paremmin kuin reimatecin haalarit (meillä pojalla rematecin haalari meni aivan kamalaan kuntoon). Ja joka talven jälkeen olen haalarit saanut myytyä ja uudet omistajat ovat kuntoon olleet tyytyväisiä. Mielummin ostan näitä halvempia haalareita niin ei sitten harmita jos eivät kestäisikään käytössä.
Nytkin on täksi talveksi molemmille lapsille lassien haalarit ostettuna.
Esim. Citymarketissa on jotain tositosi halpoja Lassien tarjoushaalareita (n. 40e haalari+rukkaset yhteensä) ja ne ei kyllä ole hyviä. Ne on niin ohutta kangasta, että ne varmasti kastuu läpi lumihangessakin. Mutta sitten ne pikkuisen kalliimmat Lassien haalarit, jotka on Lassietech, Supratech tai G-Tech, niin ne on hyviä! Eikä niissäkään vielä paha hinta ole, reilusti alle satasen kaikki.
Olikohan juuri tänään Citymarketin mainoksessa Lassien G-tech haalari jotain 50 euron paikkeilla. Tuo G-tech ei ole 100% vedenpitävä, mutta on todella kulutuskestävä ja hylkii vettä aika tehokkaasti. Lassietech puolestaan on ihan tekninen kangas eli se pitää vettä ja on teipatut saumat. Supratech on jotain noiden välimaastosta :) Supratech on vahvaa ja hylkii kosteutta hyvin.
Meillä on ollut Supratech haalari pojalla ja se ei kastunut läpi kertaakaan. Ihan vesikelillä sitä pidetty, mutta loskassa ei kastunut.
Ihan hyvillä mielin voit kyllä ostaa Lassien puvun, kyllä ne on hyviä! Kunhan et niistä ihan halvinta ohutkankaista halpishaalaria osta, niin on varmasti lämmin ja kestävä haalari. Voin suositella :)