Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että ottaa päähän! Onko tämä yleistäkin päiväkodissa?

Vierailija
01.10.2009 |

Harmittaa ihan sikana lasten puolesta, kun päiväkodissa on niin kiire, että syliin ehditä ottaa itkevää lasta! Tänä aamuna, kun vein 3-vuotiaan hoitoon niin yksin näytti jäävän itkemään, kun tädillä oli jo kiire kysellä toiselta lapselta, että onko tämä syönyt. Säälittää oma pieni poika ja itku silmässä on nyt itselläkin. Päiväkotiin ei pitäisi ottaa kuin reippaita ja pärjääviä lapsia. Ujot ja arat pysykööt kotona tai pph:lla. Miksi se on niin vaikeaa ottaa se itkevä lapsi syliin?! Ottaako se hoitajaa päähän, kun sama toistuu kerta toisensa jälkeen? Niin, onhan se teidänkin toki helpompaa olla niiden sosiaalisten ja reippaiden lasten kanssa mitä tehdä töitä ujon ja aran lapsen kanssa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteena on että lapsi opetetaan itsenäiseksi eikä sylivauvaksi. Tämä on muuten totta. Syliin ei pääse.

päikässä harjoitteluja tehnyt

Vierailija
22/26 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 3- ja 6-vuotiaat pääsee kyllä hoitajan syliin tarvittaessa. Hoitajat halaa lapsia muutenkin kun vien heidät aamulla päiväkotiin.

Myös edellisessä päiväkodissa oli hoitajilla aikaa oikeasti hoitaa lapsia ja pitää heitä sylissä.

Tiedän kyllä että useassa päiväkodissa hoitajat ovat hyvin kiireisiä eivätkä ehdi/jaksa välittää lasten itkuista :( Liian usein olen sellaista nähnyt tapahtuvan ja siksi valinnut omien lasteni päiväkodit huolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun syliin pääsee vaan yksi strippari.

Vierailija
24/26 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä.Jos lapsi itkee antakaa hänelle hieman lohtua sylissä .

Merkillistä aikaa elämme.Siskoni oli yksin 7 pienen kanssa aamulla kello 7. Melkeen jokaisella pissit ja kakit vaipoissa. Kun siskoni pyysi että saisi apua, että olisi 2 vastaanottamassa, sai hän lähteä ! Lapset rakastivat häntä. Vain ne kylmät antipaattiset sai jäädä. 

Ja kakat housuissa kuinka kauan lie. 

On se vähän vanhempienkin vastuulla. 

Vierailija
25/26 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on kasvatusalalla juuri niin, että jos nostat epäkohtia esiin, saat lähteä.

Vierailija
26/26 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on kasvatusalalla juuri niin, että jos nostat epäkohtia esiin, saat lähteä.

Itse nykyään päikyssä työskentelevänä hoidan vaan omat hommat niinkuin robotti ja sitten kotiin. Kaikista mielipiteistä hermostutaan niin parempi vain tehdä työt ja olla hiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän