Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä ämmä se osaa laittaa Huutikseen hakusanoja. AAARGH! Ov

Vierailija
30.09.2009 |

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=116387107

Ja joka hiton kohteessa tuo sama litania. Voisko joku toinenkin käräyttää tuon ämmän yp:lle, itse laitoin eilen viestiä ja myyjä oli sulkenut kohteensa aamulla ja laittanut kohteet uudestaan illalla myyntiin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka rikkovat sääntöjä!

Vierailija
22/23 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita myös osastot samalla, niin ei saa niitä potkuhousuja siihen listalle, kun etsii sisustusta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuule erittäin rasittavaa, kun hakee hakusanoilla jotain itseään kiinnostavaa, ja vastaukseksi tulee jotkut fakin potkuhousut. Kun ei viitsisi tätä kiinnostavaa elämää käyttää joidenkin **** housujen pläräämiseen!

Mikään muu ei saa mun vitutuskäyrää nousemaan samalla tavalla kuin nuo hakusanat, turhauttavaa etsiä joillain tietyllä hakusanalla ja ruutuun lävähtää 400 kohdetta, joista n. 50 on sitä, mitä mä etsin.

Kartan myös sellaisia kohteita, mistä löytyy ne hakusanat jo tekstin joukosta, mutta lopussa on sitten litania niistä hakusanoista. Se antaa todella idiootin kuvan myyjästä!

Voi ihme! Hyvä että kartat, en missään tapauksessa halua Sinua ostajaksi myymilleni tuotteille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan