Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkoiset vai hopeanharmaat sälekaihtimet ikkunoihin?

Vierailija
30.09.2009 |

Minkä väriset kaihtimet valitsisit uuden asunnon ikkunoihin? Pohdin tässä valkoisten ja hopeanharmaan välillä. Ikkunanpielet ovat valkoiset. Kommentteja, ideoita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät jo, että hopeanharmaa sopii sisustukseen muuten, niin sitten ne. Mutta eivät anna niin paljon mahdollisuuksia muutoksiin, esim verhoissa.

Vierailija
2/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi parempi, jos sulla ei ole muita kriteerejä kuin ikkunanpielet! sitten harmaa, jos taulut, sohvat, kaapinovet jne. värit ovat harmaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, en osaa sanoa että sisustus olisi erityisen harmaa, joten ehkä valkoinen on kuitenkin se paras ratkaisu.

Vierailija
4/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon parempi vaihtoehto kuin kumpikaan noista ehdottamistasi. Hopeanharmaa hohkaa kylmää valoa. Samoin valkoinen. Beigeistä sälekaihtimista tulee semmonen lämmin valo, eikä se juurikaan eroa valkoisesta.

Vierailija
5/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne ovat näkyvämmät kuin harmaat. Itse valitsisin nyt harmaat.

Vierailija
6/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnonvalkoinen on vähän pehmeämpi, tai sitten ruskeaan taittava beige tms, niin kuin joku ehdotti.

Vierailija
7/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on harmaat ja oon tosi tyytyväinen. Niitä ei juuri edes huomaa vaikka olisivat kiinni. Vanhemmillani on valkoiset ja niihin verrattuna harmaat on mun mielestä paljon paremmat.

Vierailija
8/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noita harmaitakin paljon eri sävyjä? Onko "hopeanharmaa" parempi kuin "harmaa"?

Osaako joku suositella edullista mutta hyvää toimittajaa pk-seudulta?

Vierailija
9/9 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voisi olla hyvä juttu paahteisella paikalla, ainakin kesällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi