me&i-vaatteissa ei sitten aivan hinta ja laatu kohdanneet :(
Ostin tänä syksynä ensimmäistä kertaa me&i-vaatteita siinä uskossa että ne on myös oikeasti hyvälaatuisia...
No, plyyshileggingseistä ja plyyshihousuista ei ole mitään huonoa sanottavaa, mutta ne trikoopaidat... Kaupunkipaita kulahti ja varsinkin ruskea väri taloista haalistui ekassa pesussa. Samoin kävi etana-paidan ruskealle pohjavärille. Sydäntunikan sydän alkoi purkautua ensimmäisellä käyttökerralla, siis ennen pesua! Trikoopaidat olen pessyt pesuohjeiden mukaan, etanapaidan tummien vaatteiden kanssa. Pesuaineena Serto color, joka ei sisällä valkaisuaineita.
Onko muille käynyt näin, vai sattuiko mulle jotain sekundaa?! Mites noista reklamoikaan enää, kun trikoopaidatkin on jo useamman kerran pesty.
Kommentit (41)
olenkin pessyt sitä ohjeen mukaan 40 asteessa nurin päin käännettynä vaaleiden mukana ja color-pesuaineella. Paita on saanut kuivua henkarissa muiden kuteiden kuivuessa kuivurissa.
En osta enää ikinä ko. firman tuotteita.
jos myyjä ei olisi sanonut, että tuotteet on tehty pitkäikäisiksi ja kestäviksi, niin ostaisin varmaan edelleen noita, mutta tuon takia oletin että myyjän sanoma pitäisi paikkansa.
harvat vaatteet nykyään kestää, mutta kyllä sellaisiakin löytyy. mutta yleisesti ottaen ei ole suuria odotuksia kun osaa jotain itselle uutta merkkiä. ja se on sanottava että noi me&i vaatteet pysyivät kuosissaan muuten, trikoo ei löystynyt tai lörähtänyt aikä saumat alkaneet kiertää tms. mutta värit haalistui nopeasti.
olenkin pessyt sitä ohjeen mukaan 40 asteessa nurin päin käännettynä vaaleiden mukana ja color-pesuaineella. Paita on saanut kuivua henkarissa muiden kuteiden kuivuessa kuivurissa. En osta enää ikinä ko. firman tuotteita.
siellä myytiin jotain ruskeaa mallia -30% alennuksella koska siinä joku valmistusvirhe..ja näin ollen värit haalistuu.Ota yhteyttä myyjään ja kysy et miten toimia tai laita s-postia suoraan me&i:lle..
mieleen kysäistä, oletko pessyt ne ohjeen mukaan?
Suomalaiset pesevät usein värikkäät vaatteet 40 asteen pesussa, kun ne pitäisi pestä useinkin 60 asteessa. Silloin ei väri irtoa. Kolme ensimmäistä pesua ovat tärkeimmät pesut värien säilymisen kannalta.
Itse olen Marimekko-fani ja mulla säilyy niissä trikoissa värit, kun pesen ohjeen mukaan.  
tavaraa saa halvemmalakin. Iso Pettymys.
kolmatta. Housuihin olen tosi pettynyt, juuri tuon jonkun mainitseman huononlaadun takia, toisella pesukerralla saumat auki.
Olen joskus käynyt jollain toisen ruotsista lähtöisin olevan firman vaatekutsuilla (paljon perusvärejä, värikkäitä, nimeä en muista) mutta niistä vaatteista ei saanut pesemällä värejä haaleiksi.
...ole painokuvioita saa pestä 60C(vaikka lapussa 40C).
Onpa kiva myyjä, sitten kun se paita haalistuu ekassa pesussa niin meandi vastaa, että olet pessyt väärin, no money back. Aina kannattaa pestä ohjeiden mukaan, koska silloin voi rekamoida.
Ap voit ja kannattaa reklamoida kaikista pilalle menneistä vaatteista. Tuo on yleinen ongelma meandilla tuo ruskean haalistuminen. ON se kumma ettei se asia koskaan korjaannu.
Yksi tunika on ollut ihan ok, mutta plyyshileggarit ovat olleet jo valmiiksi saumoista purkautuneita, kuminauhat myttääntyneet kuminauhakujissa ärsyttävästi, kun niitä ei ole ommeltu kiinni, plyyshi ollut tosi huonolaatuista, hapertuu ja menee kovaksi, vaatii välttämättä rummun kun muut pysyvät pesuissa ihan pehmeinä, värit haalistuneet jne jne.
totta, kaikissa meidän plyysihousuissa vyötärökuminauha alusta asti ihan kierona. tosi kurjat päällä. meillä noita on ehkä kymmenet. ja tosiaan plyysi menee tosi huonoksi pesussa eikä sais laittaa kuivausrumpuun mut muuten on ihan kamalan näköiset lumput.
ruskeet vaatteet mennyt ekassa pesussa sen näköiseksi kuin ois pesty ainakin 100 kertaa - oikeasti.
Monet vaatteet on kyllä tosi kivoja esim. viime kaudelta pususammakkomekko on meidän ison tytön lemppari. Osassa vaatteista on värit haalistuneet luvattoman paljon jo ekassa pesussa. Mutta ostan kyllä me&i vaatteita jos on jotain mieluista ja toisaalta myös niitä Lindexin retrovaatteita. Voin maksaa enemmän jostain mieluisasta vaatteesta kun ei ole rahasta niin tiukkaa. Mutta en kuvittele enää että ostaisin sillä rahalla jotenkin kestävämmän vaatteen. Samalla tavalla ne kestää mitä halvemmatkin.
Kyllä ne meilläkin haalistui aivan heti, vaikka pestiin ohjeen mukaan eikä kuivattu kuivurissa.
Itse taas olen ollut todella tyytyväinen laatuun
Me&i-vaatteiden laatu on huonontunut ihan kauheasti. Meilläkin oli viimeisimmässä tilauksessa puolet tavaraa, joka haalistui. T-rex paita, kaupunkipaita ja medaljonkimekot. Aikaisemmin ei ole samaa ongelmaa ollut. Varmaan tullut ahneus ja tehdään isommalla voitolla vaatteet.
Siksi mm koot saattavat vaihdella hieman. Mitään halpamaissa toteutettua massatuotantoa ei käytetä.
Surkea laatu, puuvillapaidat todellakin haalistui ihan parissa pesussa.
Ei osteta meille enää ikinä, nämä loputkin laitan huuttikseen.
On huonontunut laatu selvästi, ostin lapselleni collegehousut mitkä maksoivat yli 30 e ja molempien takataskujen viereen tuli reiät muutaman käyttökerran jälkeen, omaa tyhmyyttäni kun en jaksanut reklamoida... itselleni ostin mustat housut ja muutaman kerran käytön ja parin pesun jälkeen nukkaantuivat. En osta enään tätä merkkiä, ei kohtaa hinta ja laatu. Ja lasten paidoissa värit haalenee, näin ei käy edes hm:n vaatteille!!
Vaikka tämä ketju onkin 6 vuotta vanha niin edelleenhän miikkareiden tuotteet ovat yhtä surkeita. Mutta tuskinpa mitään muuta kohderyhmää on niin helppo kusettaa kuin äitejä lasten muodikkailla merkkivaatteilla.
värit haalistui minunkin ostoksistani, en osta enää. löytyy samalla hinnalla laadukkaampiakin vaatteita.