Vääntäkää mulle rautalangasta, että mitä tässä on tapahtunut
"Richt toteaa, että kyse on korkealaatuisesta erikoishöylätystä puutavarasta. Tavaran hinta oli huomattava, toisin sanoen se ylitti työpäällikön hyväksymisvaltuudet. Työpäällikkö vastasi rakennusliikkeessä useista työmaista yhtä aikaa, muun muassa osasta niiden materiaalihankintoja.
Jo maksuun lähtenyt – ja työpäällikön hyväksymä – lasku palautettiin reskontrasta takaisin. Laskuun piti saada ylemmän portaan hyväksyntä. Kun siinä vaiheessa paljastui, mille työmaalle tavara oli menossa, lasku meni ylemmässä portaassa läpi, hän selostaa. Richt kertoo tiedotteessaan myös, että tavara oli tarkoitettu eri kohteeseen mitä laskussa oli yksilöity."
Ja miten Vanhaseen voidaan tämän perusteella liittää lahjusepäily?
Kommentit (24)
Ei kai sitä tarvi muistaa, jos näkee ettei talossa ole puurakenteita.
Meinaatko että täyskivitalon rakennuksessa ei käytetä puuta OLLENKAAN?
Meinaan. Kattopalkeissa käytetään, mutta ei niitä työmaalla tehdä höylätystä puusta. Muurattu talo, muutatut tai teräsrankarakenteiset väliseinät ja betonipohjat esim.
Kertoisitko, mihin puuta silloin tulee?
erikoiserä, joten kyse ei varmaankaan ole kattoruoteista tai väliseinätolpista.
LAttialankuistakaan tuskin kyse, ne olisi helposti näkyvillä.
Mitä ihmettä se voisi kivitalossa olla, kun käytännössä siinä ei puuta ole turhaan käytetty... Mä olen vakaasti sitä mieltä, että paljon melua tyhjästä.
Toki käyteään, mutta nyt kyseessä jokin erikoiserä, joten kyse ei varmaankaan ole kattoruoteista tai väliseinätolpista.
LAttialankuistakaan tuskin kyse, ne olisi helposti näkyvillä.
Mitä ihmettä se voisi kivitalossa olla, kun käytännössä siinä ei puuta ole turhaan käytetty... Mä olen vakaasti sitä mieltä, että paljon melua tyhjästä.
Minä en tiedä talonrakennuksesta mitään, mutta mun on todella vaikea uskoa, että Yle ei perääntyisi asiassa, jos väitteet on huuhaata. Heillähän on todistaja!
Meinaatko että täyskivitalon rakennuksessa ei käytetä puuta OLLENKAAN?