Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo tunnusti Ulvilan surman

Vierailija
30.09.2009 |

IL

Kommentit (42)

Vierailija
22/42 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin aika paljon näiltä hätäkeskuksen työntekijöiltäkii huh huh ei ihan heikko hermoinen siihen hommaan voi ryhtyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa esiintyy myös kuollut isä...

Vierailija
24/42 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/42 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppujenlopuksi tietää, millaista se on ollut. Lapsia tulee sääli, hirveää heille..

Mutta itselle tulee väkisinkin sekin mahdollisuus mieleen, että onko ollut perheväkivaltaa (myös?) miehen puolelta vai mitä tässä on taustalla.. Onhan vaimokin haavoittunut veitseniskusta..kuka on siis iskenyt ensin jne..

Järkyttävä tapaus joka tapauksessa.

Vierailija
28/42 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten eipä etsitä syytä uhrista.

Vierailija
29/42 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni monessa "nainen surmaa aviomiehensä"- tapauksessa on taustalla pitkään jatkunutta henkistä tai fyysistä väkivaltaa miehen puolelta.

Ulvilan tapauksesta en tiedä, mutta jos miehen lempinimi paikkakunnalla on ollut "Pikku-Hitler" ja hänellä on tiedetty olevan lukuisia vihamiehiä, niin ehkäpä?

Järkyttävä tapaus kaiken kaikkiaan.

Minulle ei tule väkisin mieleen kuin se, että mies on kuollut,joten eipä etsitä syytä uhrista.

Vierailija
30/42 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että motiivina oli se, että vaimo ei kokenut saavansa mieheltä arvostusta tms. Teki pitkää päivää 4 lapsen kotiäitinä eikä mies arvostanut sitä.

Itse en tajua sitä, miksi vaimo soitti hätäpuhelun jo kesken kamppailun eikä vasta sen jälkeen. Aika uskomattomasti on suunnitellut koko kuvion!

Vierailija
31/42 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi puhui ensin hätäpuhelussa, sillä välin äiti kävi tappamassa isän lopullisesti ja tuli sitten vielä itse puhelimeen lopussa.

Se pikku-hitler nimitys johtuu siitä, että mies oli tosi lyhyt, tumma ja samanoloinen kun Hitler. Jokaisella yrityspomolla ja johtajalla on vihamiehiä. Sitä kun joutuu aina välillä antamaan jollekkin kenkää...

Nimimerkillä: itsekin tappouhkauksia saanut esimies

Vierailija
32/42 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäverinen murha!Mitä tuota pehmentämään.Elämää 3vuotta,kuin mitään ei olisi tapahtunut."Tunnistaa" tappajan,eikä välitä vaikka syytön saisi elinkautisen tuomion.satoja kalliita DNA- testejä tehdään verorahoilla,tuhansia työtunteja murhan selvittämiseksi,jonka tekijän tiesi ja oli tämä psykologin rouva itse jonka "Syy" veritekoon oli se ettei hän saanut arvostusta!

Haloo !Katsokaa rouvan nettisivuja.Kenellä on varaa matkustaa noin paljon ja saada kaikki haluamansa! Tämä esimerkkinä,kun todellisuudentaju häipyy! Missä rouvan ajatukset ovat liikkuneet murhan jälkeen nämä 3 vuotta, jännittäenkö että selviääkö? Tosi muija!

Vierailija
33/42 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäverinen murha!Mitä tuota pehmentämään.Elämää 3vuotta,kuin mitään ei olisi tapahtunut."Tunnistaa" tappajan,eikä välitä vaikka syytön saisi elinkautisen tuomion.satoja kalliita DNA- testejä tehdään verorahoilla,tuhansia työtunteja murhan selvittämiseksi,jonka tekijän tiesi ja oli tämä psykologin rouva itse jonka "Syy" veritekoon oli se ettei hän saanut arvostusta! Haloo !Katsokaa rouvan nettisivuja.Kenellä on varaa matkustaa noin paljon ja saada kaikki haluamansa! Tämä esimerkkinä,kun todellisuudentaju häipyy! Missä rouvan ajatukset ovat liikkuneet murhan jälkeen nämä 3 vuotta, jännittäenkö että selviääkö? Tosi muija!

Oletko itse ollut tilanteessa, jossa et ole saanut arvostusta vaikka tekisit työtä päivin öin, hoitaisit kaiken mahdollisen ja mahdottoman? Minä olen. Ei ole herkkua, ei. Jos kumppani ei arvosta, niin silloin on aika vähän tehtävissä. Minä mietin synkimpään aikaan eroa päivittäin. Sitten helpotti, kun palasin palkkatyöhön. Jotkut miehet eivät vain osaa arvostaa naista, joka on kotiäiti. Nyt meilläkin mies murisee päivähoitomaksuista, lapsenvahdin palkoista (matkustan työkseni aika paljon), siitä ettei ole ruoka valmiina kotona. Haikailee vanhoja hyviä aikoja. En kyllä enää siihen kuvioon palaa. Oli sen verran nöyryyttävä kokemus.

Tuntuu myös pahalta, että mieheni ei arvosta minua ihmisenä ja äitinä. Ainoa arvostuksen mitta on työura ja –elämä.

Vierailija
34/42 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea ajatella että lapset näkivät kaiken

Vierailija
36/42 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
37/42 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti tappoi isän, mutta koska äiti pyytää, niin mitään ei kerrota poliisille. Aika lojaaleja lapsia. Tai ehkä eivät todellakaan nähneet itse tapausta, mutta kuulivat riidan eivätkä uskaltaneet lähteä huoneistaan katsomaan? Kamalaa ja surullista joka tapauksessa.

Vierailija
38/42 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi poliisi alunperinkään uskoi juttuja murtautujasta !

lapset ilmeisesti nähneet kaiken, jos riidelleet KOVAÄÄNISESTI

Vierailija
39/42 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähneet se kun mies makaa verissään lattialla ja äiti sitten tehnyt peitetarinan ja selittänyt lapsille että joku hullu tappoi isän. Saa varmaan kovan tuomion koska valehdellut poliiseille jo heti alkuun ja miettikää mitkä operaatiot sen jutun takia.

Vierailija
40/42 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti tappoi isän, mutta koska äiti pyytää, niin mitään ei kerrota poliisille. Aika lojaaleja lapsia. Tai ehkä eivät todellakaan nähneet itse tapausta, mutta kuulivat riidan eivätkä uskaltaneet lähteä huoneistaan katsomaan? Kamalaa ja surullista joka tapauksessa.

Lapset on nähny/kuullu varmaan jo pitkään asioita.. Mitenköhän paljon on Äiti heitä pelotellut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi