Tanja Karpela sai pojan!
Tämän päivän painetussa Iltasanomassa etusivulla tuo uutinen.Ihme ettei ole nettisivuilla.Ei Iltalehdenkään.
Kommentit (44)
sillä on eri kuukausikäsitys ja näemmä eri vuosikäsityskin...
Jos on syntynyt vuonna 1970, on kyllä aika vaikeaa olla jo 40.
ainal luullut että on jo lähellä 50 vuotta kun on jo niin vanhan näköinen. tosi ihme että onkin vasta nelisenkymppinen. toivottavasti itse en ole noin ikälopun näköinen 10 vuoden päästä. vielä onneksi kysytään henkkarit.
9 ja 0 ovat vierekkäin näppiksessä, mutta niissä on suuri ero:))
Nyt löytyy tosiaan uusi juttu oikealla iällä Ilta-Sanomistakin.
14
Eli alle sen ei ole varsinaisesti teinejä.
raskauden jo aikaisin? Itse en ole lukenut mistään raskausuutista tanjan sanomana, vaan on ollut kommentoimatta koko asiaa.
niin oishan voinut hyvinkin syntyä elokuun lopulla ja olla silti täysiaikainen. Tanjahan vaan uumoili, jos syntyisi synttäreidensä (24.8.) aikoihin.
täytyy vielä tarkastaa synnytysaika, ennenkuin uskon että todella osui puolen tunnin haarukkaan, jonka eilen mainitsi minulle. Mutta aika hyvä, että päivä meni jo oikein.
Ei ihme että eduskunta täyttyy karpeloista.
Jos nippa nappa raskaana oleva julkkis (jolla ei todellakaan voi mahaa olla vielä pitkään aikaan) menee Helsingin keskustan vauvan- ja äitiysvaatemyymälään ja kysyy suureen ääneen äitiysvaatteita, niin kyllä hän tasan tietää, että tämä tieto menee lehtiin saman tien.
JOs mä tekisin lapsen liki 4-kymppisenä olisin kyllä oikein tietoinen riskeistä (mm. kohonnut down-riski yms). Ja pitäisin mahdollisimman pitkään raskauden salassa, että saisi edes jotain vahvistusta lapsen terveydestä niskapoimu-ultrassa ja mahdollisesti vielä lapsivesipunktiosta.
Jos nippa nappa raskaana oleva julkkis (jolla ei todellakaan voi mahaa olla vielä pitkään aikaan) menee Helsingin keskustan vauvan- ja äitiysvaatemyymälään ja kysyy suureen ääneen äitiysvaatteita, niin kyllä hän tasan tietää, että tämä tieto menee lehtiin saman tien.
että tääl on tyhmiä ihmisiä. Aivan käsittämättömiä hyeenoita. Ei oo teillä parempaa tekemistä kuin pohtia tanjan ikää ja muita negatiivisia juttuja. Kateellisia, rumia ja lihavia taidatte olla kaikki. Elämä pyörii julkkisten ja netin ympärillä. On jokaisen oma asia minkä ikäisenä lapsen vielä haluaa ja kaikki muukin. Ei voi elää toisten kautta, halooo...Lähtekää vaikka ulos lenkille nauttimaan raikkaasta syysilmasta niin pää kirkastuu. Opetellaan olemaan onnellisia toisten puolesta.
Mutta taitava se on, sitä ei voi kiistää. Pyörittää mediaa ihan miten haluaa.
sitten valehteli julkisesti saavansa vauvan loppukesästä.
Kumpihan on totuus?
on ilmeisesti isovanhemmat kasvattaneet
JOs mä tekisin lapsen liki 4-kymppisenä olisin kyllä oikein tietoinen riskeistä (mm. kohonnut down-riski yms). Ja pitäisin mahdollisimman pitkään raskauden salassa, että saisi edes jotain vahvistusta lapsen terveydestä niskapoimu-ultrassa ja mahdollisesti vielä lapsivesipunktiosta.
Siis jos lapsi ei olisi "terve", hän ei olisi tervetullut? Sun varmaan kannattaa olla tekemättä lapsia kokonaan, koska tiedätkö, ne voi sairastua ihan syntymänkin jälkeen.
Eipä saanut Tanja tyttöä vaikka selvästi toivoikin koska hipelöi tyttöjen vaatteita...
muutaman metrin päästä katsottuna naama on yhtä ryppyä ja juovaa.
Mitä paksumpi naama, sitä sileämpi ja sitä pidempään sileä ;)
Ja ellei olisi ryppyjä, valitettaisiin plastiikkakirurgin toimenpiteistä!
Mutta todellakin, tämä kaikki kertoo hieman karua kieltään siitä, mistä syistä raskaus ilmiannettiin niin aikaisin. Katsellaan tästä eteenpäinkin sillä silmällä Jenni Haukion ja Tanjan yllättäviä päätymisiä saman päivän lehtiin...
Kuule, kolme tervettä lasta olen saanut ja hyvä niin. Mutta jos 4-kymppisenä mulla niskapoimussa/lapsivesipunkitiossa tulisi ilmi, että lapsella 18-trisomia tai anenkefalia niin varmasti kuka tahansa - myös Tanja - tekis abortin. Ja noita mahdollisia ongelmia ei Tanjakaan olisi voinut tietää kun raskauden julkisuuteen toi.
Tosin kai se olisi keskenmenon/abortinkin hyödyntänyt julkisuudessa, päinvastoin kuin normi-ihminen.
Tuskin silloin alkuvuodesta tiesivät sukupuolta ja taisi vaatteet mennä jollekin tutun lapselle. Mutta tosiaan, taisi kertoa raskaudestaan Suomen kansalle samantien kun ekat menkat jäi pois. Huh, huh; mitä lie mediapeliä (raskaus uutisoitu helmikuun alussa, synnytys syys-lokakuun vaihteessa!)
Julkkiksen luulisi salaavan tällaisen uutisen mahdollisimman pitkään, ja muut salaavatkin, mutta Tanja kertoi heti kun itsekin sai selville asian. Ikävää tälläinen medipeli, ensin tiedotetaan heti ja sitten olla puhumatta mitään. Maksimaalista mediapeliä, Tanja tietää miten kameran saa seuraamaan! Mutta julkisuudessahan tämä rouva on jatkuvasti hömppälööppikuningatterena :( ja kuitenkin olisi hyvällä paikalla mahdollisuus vaikuttaa asioihin, mutta ei kun ei, hömppäkuningattarena on parempi olla :(:(
vuotias iltasanomien mukaan ja mies 42