Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä mä saisin itselleni lisää munaa?

Vierailija
30.09.2009 |

Olen aina tiennyt, että en ole mikään mielipidetykki, mutta olen viime aikoina havainnut olevani todellinen lammas. Vaikka omasta mielestäni olisin jostain asiasta todella jotain mieltä, olen helposti puhuttavissa ympäri.

Esim. täällä käydään jotain kiihkeää keskustelua, niin jos en vastaa siihen heti alkumetreillä (vaikkapa ensimmäisten kymmenen joukossa), niin kirjoittamatta jää mielipiteeni kokonaan. Syynä tähän on se, että edellisten kirjoittajien heikotkin perustelut suuntaan taikka toiseen saavat minut "ymmärtämään" asian molemmat puolet ja tällöin oma mielipiteeni katoaa savuna ilmaan...

Tää haittaa elämää välillä ihan tosissaan. Olen kokenut, että tämän takia minulla ei ole mitään parhaita ystäviä (kavereita on toki paljon). Pienisssäkin eripuratilanteissa kaveripiirissä olen se munaton tyyppi, joka myötäilee kaikkia varsinkin kuultuaan jokaisen perustelut.

Millä siis saan lisää munaa itselleni?!?!?!?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kello neljä?

Vierailija
2/4 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jäin murehtimaan taas eilen tällaista tapahtunutta tilannetta, jossa toinen kaveri sanoi suoraan, että mun pitää ottaa asioissa joku kanta eikä myötäillä välissä kumpaankin suuntaan...

Kipeä olen myös, joten en nyt täysin laita nukkumattomuutta tuon piikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten tajusin, että ne asiat, mihin en jaksa mennä vouhkamaan mukaan, ovat oikeastaan ihan se ja sama minulle. Jos on joku asia ihan tosi tärkeä, niin kyllä se mun sisäinen muna siitä nousee.

Ei kaikkeen tarvitsekaan olla mielipidettä kaikilla ja vaikka olisikin, niin miksi sitä pitäisi hokea moneen kertaan, jos sen joku muu on jo ilmaissut. Asioilla on usein sitä paitsi monta puolta/näkökulmaa ja senkin takia voi tuntua, että osittain on samaa mieltä toisten kanssa ja osittain sitten sen vastapuolen kanssa.

Ihme mukatärkeilyä, jos jonkun aikuisen ihmisen pitää toiselle tulla valittamaan moisesta.

Vierailija
4/4 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko horoskoopiltasi vaaka?

Koita myös nähdä hyvät puolet. Et ainakaan provosoi toisia omilla fanattisilla mielipiteilläsi, ja todennäköisesti olet sovittelevaa tyyppiä myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän