Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TV-Luvattomat..

Vierailija
21.10.2009 |

tarkastajat kävivät just oven takana,kun ikkunasta näkee että meillä on telkkari..nämä eivät kuitenkaa laskua tms sellasta jättäneet eli voiko perästä kuulua..?

en suostunut ovea avaamaan,kun en sitä muutenkaan tuntemattomille avaa!!

Kokemuksia

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettää sulle sellaisen kirjeen, jossa annetaan ymmärtää, et he tietävät kyllä että sulla on tv. Mut toi kirje on tusinakamaa, eikä siitä tule seuraamuksia jos et maksa siinä mukana tulevaa laskua. Sen lisäksi soittavat ja haluavat jutella lupa-asioista, mut puhelimeen ei tarvitse vastata tuntemattomille numeroille muutenkaan.

Mun käsittääkseni ei riitä, että tarkastaja on nähnyt telkkarin ikkunan kautta, vaan siihen tarvitaan jonkinlainen kontakti asukkaaseen. Muutenhan noi tarkastajat ei ylipäänsä vaivautuis ovikella edes pimputtamaan, sen kun kurkkisivat ikkunoista vain...;)

Joten relax vaan, jos säikähdit tota tarkastajaa. Tuskin siitä mitään seurauksia tulee.

Vierailija
2/3 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oikein, toivottavasti tulee lasku perässä ja korkojen kera."

Olenko ainoa, joka luki tän jotenkin väärin? Nyt mä näen sieluni silmillä koroilla kävelevän lupatarkastajan lasku perässään, enkä mä selviä tästä ikinä. :D Se johtuu näistä anaaliketjuista, joita täällä jatkuvasti viljellään! Ei oo mun syy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskantärkeen tv-lupa maksun maksajan kommentti,joka ei voi kertakaikkiaan ymmärtää miten joku voi olla lupaansa maksamatta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän