Outoja asioita, joiden haju on ihana?
Tai en nyt tiedä, onko outo vai ei.
Mutta minusta kumin haju on aivan huumaava. Esim. joidenkin kesä(kumi)kenkien haju on huumaava.Lisäksi bensa tuoksuu ihanalle ja jotkut tussit.
En nyt tietenkään näitä haistele huvikseni, mutta en kyllä kehtaisi missään myöntää, että nuo hajut ovat minusta ihania.
Onko teillä mitään, minkä haju on ihana, mutta ette sitä kehtaisi myöntää?
Kommentit (276)
uusi superlon-patja, kuiva tiili, tupakka... :(
eli lapsesta lähtien olen rakastanut bensan hajua, se vaan on niin ihana! Samoin rakastan huuhteluaineiden hajua, voisin haistella niitä ihan siitä pullosta vaikka miten pitkään.
hyvälle, samaten shampoot ja pesuaineet. Myös tykkään uuden auton sisätuoksusta, varsinkin jos on nahkaa käytetty sisustuksessa. No ei ne kovin epätavallisia ole nuo mainitsemani. Niin ja syksy tuoksuu tosi ihanalle, luonnossa kun liikkuu, niin aistii jännällä tavalla kasvun loppumisen ja maatumisen alkamisen.
Ja vaahtokarkit tuoksuu ihanalle.
Siis ihan oikeasti, lämmin (tietysti kuiva ja puhdas) koira haisee mun nenääni aivan ihanalta, rodusta riippumatta.
on juuri lopettanut ohjelman ja sen avaa niin se sellainen lammin pesuaine-sekoitus tuoksu joka sielta tulee. tykkaan nuuhkaista, outoa.
Märkä betoni,
kylmäkellari,
märkä maa, sellainen mullan ym. sekoitus,
märkä hiekka,
uudet kirjat
miten ihanalle tuoksui uudet koulukirjat! Ei haise kaunokirjallisuus samalle vaikka olis kuinka uusi kirja kyseessä ;)
tietenkin bensan ja tulitikkurasian reunojen hajusta. Lisäksi rakastan puhtaiden pyykkien tuoksua sekä autotallien hajua (öljy/bensa/vaha).
miten ihanalle tuoksui uudet koulukirjat! Ei haise kaunokirjallisuus samalle vaikka olis kuinka uusi kirja kyseessä ;)
taloyhtiöiden häkki- ja etenkin kylmävarastot. Myös jotkut autotallit :-)
Poppeli, Porin oluttehdas, terva, vihta...
Nykyään myös nahka ja pihka :)
taloyhtiöiden häkki- ja etenkin kylmävarastot. Myös jotkut autotallit :-)
Ihana ku tuli mieleen lapsuus tuosta kylmävarastosta ;)
T: se joka tykkäs koulukirjojen hajusta
Jotkut permanent -tussit, vanha pakkausteippi (teki raskausaikana mieli teipata nenän alle), aaltopahvi ja autotalli, nuuskis!
jotkut pierut tuoksuu paremmalle kuin toiset. Mun ehdoton lemppari on miehen munan tuoksu; sitä ei voita mikään!
hikisennihkeät tassunpohjat.