TIGI tuotteista kokemuksia!?!
Ajattelin ostaa niitä kun lehdissä kehutaan mutta mitäköhän kannattaisi kun mulla on lyhyet tummanruskeat,raidoitetut hiukset, karkeat ja paksut laadultaan...? Helposti näyttävät siltä et valuvat mattona pitkin päätä ja hiuslatvat on kärsineen näköiset...
Millä saisin kiiltoa ja terveyttä hiuksille?
Tigin tuotteita on joskus kampaajat käyttäneet mulle ja se tuoksukin on niin ihana :)
Kommentit (15)
2,osaatko suositella jotain tiettyä tuotetta?
Mä olen käyttänyt Tigin shampoita ja hoitoaineita, erilaisia ja useimmat on sopinut mun tukalle.
Tällä hetkellä käytössä Oatmeal&Honey -sarjan tuotteet.
Small Talk Bed Head-sarjasta on hyvä yleistuote.
tai on ne ihan hyviä, ei siinä mitään. MUtta parempiakin on. Itse tykkään Kerastasen, Paul Mitchellin ja MOPin tuotteista. Samoin The Body Shopin tukkatuotteet on hyviä, ne on vähän edukkaampiakin. Tigit on ylihintaisia Suomessa, kannattaa tilata netistä. Tosin, sillä rahalla sitten saisi jo kunnon tuotteitakin... Toki, ainahan jokaisella on omat mieltymykset ja hiukset...
en pitänyt Tigin shampoosta, enkä hoitoaineesta. Eivät vaan tehneet hiuksilleni hyvää ja tuoksukin oli tympeä.
Meilläpäin ainakin Tigiä myy vaan kampaamoliikket, joten kyllä siellä osataan vastata mikä sinulle parhaiten sopii. Oma kampaajani ainakin ainakin aina kertoo, mikä kulloinkin on paras vaihtoehto.
Olen käyttänyt itse Tigin tuotteita vuosia, niin shampoota, hoitoaineita kun muotoilutuotteitakin ja hiukset on tosi hyväkuntoiset ja helposti hallittavat. Mutta kaikki ei sovi kaikille.
Nyt myydään paljon niitä tarjouspaketteja, jossa saa ison pullon shampoota ja hoitoainetta yhteishintaan. Omalla puolipitkällä tukallani pullot kestää suorastaan tylsän pitkään, vaikka pesen hiukseni melkein päivittäin. (käytän hiuksiini melko paljon muotoilutuotteita, joten hiukset "mähjääntyvät" helposti, pesemättä voi olla monta päivääkin jos ei laittaisi niin montaa tuottetta päivittäin)
kampaaja ei myy Tigiä,oon joskus käynyt tuolla kaupungissa ja siellä kampaaja käytti mun hiuksiin niitä.
Netistä ajattelin tilata.
Paul Mitchel ei ainakaan mulle käynyt,mut ehkä nää Tigit? :)
ap
Siellä oli tosi edullisesti isot 750ml shampoot ja hoitoaineet, yht. 22€ ja osa 27€. Tuotteet on englannissa mutta tulee yhtä nopeaa kun Suomestakin. Pakettia odottelen:)
Tai ne muotoilutuotteet on hyviä, mutta pesutuotteista en tykkää. Useampaa tuotetta olen kokeillut. Tuoksut on musta kuitenkin niissä ihania.
paitsi spray-lakka (liian tanakkaa mulle),shamppoista en ole tykännyt paitsi kun kampaaja niillä pesee niin hiuksista tulee aivan ihanat.
Käytän Tigin, SP:n, Redkenin sekä Wellan tuotteita. Tigillä on hyvä muotovaahto, kiiltoa antava lakka, geelispray ja violetti pullo jotain hoitavaa muotoilutuotetta, en muista nimeä... Erityisesti nämä muotoilutuotteet ovat mielestäni hyviä, sampoon ja hoitoaineen ostan yleensä eri merkkiä.
Minäkin tilasin Fruugosta Tigigsen tuotteita, mutta parturini totesi niiden olevan jäljitelmiä:(
Tigi on kuulema kaikista eniten kopioitu tuote maailmalla. Tilasin tuon ihanalta tuoksuvan palleroisen, mutta totesin ettei ole käytössä niin hyvä kun oikea Tigi. Valitettavasti meni rahat hukkaan, en tilaa enää vaan ostan tuotteeni ihan suomalaisista kampaamoista, vaikkakin maksan enemmän.
Kaikki vaan on suomessa niin pirun kallista. Parturisi vaan haluaa että ostat häneltä ylihinnoiteltuja tuotteita.
Pari viikkoa sitten tuli YLEltä dokumenttiohjelma tuoteväärennöksistä.
Siinä oli tosi yllättäviä + mielenkiintoisia tuotteita,joita väärennetään.
Itse olen törmännyt hajuvesien kopiohin ja kännyköiden akkuihin.
Tosi vaarallisia feikki akut,koska niistä puuttuu ylikuumenemissuoja ja ne voivat ladatessa räjähtää!
ovat tosi iso bisnes!
Kaikkea väärennetään,lääkkeitä,meikkejä,rasvoja,tietotekniikkaa,urheiluvälineitä, merkkilaukkuja,vöitä,vaatteita.
Missä on luxus-merkkejä,on myös feikkiä.
Tigin tuotteita 10 vuotta. Olen ollut tyytyväinen, enkä enää muita osaa käyttääkään.
Suosittelen!