Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G. Montako Mariskoolia omistat?

Vierailija
01.08.2009 |

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi kauniita esineitä. ja ei, en ole kiinnostunut siitä, ovatko muotia vai eivät...

Vierailija
2/35 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihanilta pinkissä mariskoolissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa alkaa selvitä, että ne ovat siis mummomaisia (eivätkä siksi trendikkäitä). Okei tää taitaa siis olla sukupolvijuttu. Olen kohta 40v. ja omassa ystäväpiirissäni ne ovat ihan ok kuten olivat jo 20 vuotta sitten. Mutta olenhan jo ihan mummoiässä...

Vierailija
4/35 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

punaisen ja tummanvioletin. haluaisin vielä vaaleanpunaisen.

Vierailija
5/35 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat, eivät kylläkään oikein minun tyyliäni. Tuo punainen on kyllä ihan kiva joulupöydässä, tarjoilen siitä usein pikkuleipiä tmv.

Vierailija
6/35 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä halvan näköisiä. Ihan hyvin kyllä sopis mun sisustukseen, ei mulla nyt mitään luksusta oo kämpässä muutenkaan mut silti - toivottavasti ei ikinä tuu lahjaksi keneltäkään!

Vierailija
7/35 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sitä sokerikippona. Mies sai jos jostain kylkiäisinä.

Vierailija
8/35 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkki aitoja

Vierailija
9/35 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lahjoina tulleita, itse en ostaisi. Meillä kyllä ihan jälkiruoka-astioina käytössä. Lapset syö niistä jätskiä usein. Punainen on kyllä ihan kiva joulupöydässä.

Vierailija
10/35 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisin että feikki,kaverilta saatu "70-luvun" vihreä,toimii sokerikippona.Tytär sai mattavalkoisen mariskoolin kastelahjana,siinä oli myös pieni kukka-asetelma kastejuhlan kahvipöytään,mielestäni ihan suloinen lahja oli pienelle tytölle =)

Vierailija
11/35 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli MIHIN saat mahtumaan ne?

Vierailija
12/35 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen pikkulapset popsimassa isoista, jotka vetää puoli litraa... (mittasin). Pitin oikein ottaa tuollainen kirkas skooli esille ja yrittää löytää siitä se rumuus, mutta ei. Yhä vaan se näyttää silmissäni kauniilta ja vanhanaikaiselta. Sisustustyylini kyllä on romanttiseen vivahtava.

Vierailija
13/35 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkoosin, vihreän, tummansinisen

Vierailija
14/35 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kpl vaaleansininen

1 kpl tummanlila

1 kpl keltainen

1 kpl ruusu-oliivi

3 kpl punaisia

Sinisen ja tummanlilan olen ajatellut myydä pois, eivät sovi meidän sisustukseen tai kattauksiin.

Punaisista tarjoan jouluna esim. silliä jne.

Yhden olen saanut lahjaksi ja loput tulleet miehen työn kautta lahjuksina.

Vierailija
15/35 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällöttäviä vempaimia.

Vierailija
16/35 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä omista mitään muutakaan marimekkoa. Ai, on minulla yksi "meikkipussi", jonka olen jostain saanut. Tuolla kaapin pohjalla.

Vierailija
17/35 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt kaikille läheisilleni selväksi, etten ikinä, missään nimessä halua lahjaksi Mariskoolia.

Ovat niin rumia.

Vierailija
18/35 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin lahjaksi. Toinen on erikoisen värinen, ihan kiva (tuolla laatikossa piilossa), toinen on pieni kirkas ja söpö. Siitä tykkään.

En oikein tiedä mitä niillä pitäisi tehdä. Eivät passaa ikinä edes kattaukseen. Äitini pitää niissä monesti pieniä viherkasveja tai kynttilöitä...

Vierailija
19/35 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjaksi sain isoäidiltä, itse en olisi ikinä ostanut. meinasin jos roskiin nakata mutta toinen on nyt eteisen pöydällä että mies saa laittaa avaimet sinne.

Vierailija
20/35 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo on näköjään innostunut ostamaan niihin karkkia ja antamaan joululahjaksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi