Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko kakata kotonanne, EI työpaikalla, kiitos!

Vierailija
29.09.2009 |

En ymmärrä juntteja ihmisiä, jotka tulevat työpaikan vessaan paskomaan. Haloo. Eilenkin meni halut ja tilanne pilalle, kun pääsimme kollegan kanssa pitkästä aikaa livahtamaan pikku seksihetkelle, niin eikö joku änkeä pungertamaan haisevaa kakkaa naapuriloosiin!

Miksi ette voi hoitaa noin primitiivisiä asioita kotonanne ennen töihin lähtöä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiskennella muualla kuin paskomispaikoissa?

Vierailija
2/6 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupuurosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minun paskomisvuoroni tulossa. Työpaikalla sihteeri vikittelee pomoa, ja yrittävät paeta vessaan. Mutta mepäs olemme keksineet keinon kiusata niitä...

Vierailija
4/6 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletään saman tien pissiminenkin työpaikalla niin voitte harjoittaa primitiivisiä parittelutoimintojanne kaikessa rauhassa. Mitähän varten vessat oikeesti on???

Vierailija
5/6 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai kuinka tuollainen tarkkaan ajoitettu täsmäkakkaaminen kesken päivän on muutoin mahdollista?

On minun paskomisvuoroni tulossa. Työpaikalla sihteeri vikittelee pomoa, ja yrittävät paeta vessaan. Mutta mepäs olemme keksineet keinon kiusata niitä...

Vierailija
6/6 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtavat muuten työterveyspalvelunantajaa...

vai kuinka tuollainen tarkkaan ajoitettu täsmäkakkaaminen kesken päivän on muutoin mahdollista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan