Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miks isä tekee kaikki täällä meillä kotona". Pinna paloi!

Vierailija
09.10.2009 |

4-vuotiaan kommentti tänään, kun isä KERRANKIN tyhjensi tiskikonetta että mulle jäi aikaa vauvan- ja kodinhoidolta pelata lautapeliä tämän 4-vuotiaan kanssa. Oikein laatuaikaa! Ja tällainen kommentti. Kyllä vituttaa!

Etenkin kun lasten isä on viimeisen parin vkon aikana ollut iltoja poissa normaalia enemmän eikä siis ole imuriin edes koskenut, mopista puhumattakaan. Tänään tein viikon suurostokset lapsien kanssa, en siis ehtinyt aamupäivällä siivota. Muutenkin minä nyt äippälomalla ollessani mielestäni hoidan tämän kotitalouden, ruuat, vaatteet, kyyditykset jne. Kyllä te äidit tiedätte!

Nyt tuntuu siltä että tuo 4-vuotiaan kommentti haavoitti enemmän kuin mikään pitkään aikaan. Hermostuin ja pahoitin mieleni tosi pahasti ja sen kyllä miehenikin huomasi. Yritti sitten hyvitellä, kun oli ensin niin makeasti nauranut lapsen kommentille. Sai kuulla ukkokin kunniansa. Että nyt on sitten pinna kireellä koko porukalla ja siinä meni perjantai-ilta aivan perseelleen! Kiitos ja kuulemiin!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagoit koska olet väsynyt, kyllä se siitä...

Vierailija
2/39 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelailla, tai itseasiassa edes nähdä sitä pentua!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet laiska nainen. Sääliksi käy miestäsi.

Vierailija
4/39 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on kuitenkin 4 vuotiaasta pienestä lapsesta!

Joka ei nyt varmasti tarkoittanut kommentillaan että onpa tyhmää kun äiti pelaa mun kanssa :D

Lapset on lapsia, jos tuo pilaa koko päiväsi/ vkl niin oikeasti.. Ota lomaa!!

Lähde johonkin ja sano miehellä että nyt olen poissa sen ja sen aikaa.. Hoida lapset!

Vierailija
5/39 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tapahtuu jotain normaalista poikkeavaa. Hyvä niin oppii että isäkin tekee. Jätti lapsesi aina- sanan pois;)

Vierailija
6/39 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan jokin kaikki tai ei mitään kausi meneillään.. ääripäiden hakua.

Vierailija
7/39 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tapahtuu jotain normaalista poikkeavaa. Hyvä niin oppii että isäkin tekee. Jätti lapsesi aina- sanan pois;)

väärää. Ei miehen tehtävä ole siivota, kotona kuuluu olla siistiä kun mies tulee sinne.

Vierailija
8/39 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärää. Ei miehen tehtävä ole siivota, kotona kuuluu olla siistiä kun mies tulee sinne.

Vierailija
9/39 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos mies ymmärsi tilanteen huumoripuolen. Voihan sitä vaikka korjata, että niinkö - kukas se täällä koko päivän hääri, kuka laittoi teille ruuan jne.

Meidän 4-v on viime aikoina erikoistunut kertomaan, miten jotkut äidit ovat kauniita, ja kaikilla naisilla ei ole "tollaset roikkuvat" tissit, ym. :D Siinä on kyllä kanssa koeteltu välillä äidin tunteita, vaikka huvittaviahan nuo kommentit ovat myös.

Vierailija
10/39 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos mies ymmärsi tilanteen huumoripuolen. Voihan sitä vaikka korjata, että niinkö - kukas se täällä koko päivän hääri, kuka laittoi teille ruuan jne.

Meidän 4-v on viime aikoina erikoistunut kertomaan, miten jotkut äidit ovat kauniita, ja kaikilla naisilla ei ole "tollaset roikkuvat" tissit, ym. :D Siinä on kyllä kanssa koeteltu välillä äidin tunteita, vaikka huvittaviahan nuo kommentit ovat myös.

Ei oikeesti kannata loukkaantua nelivuotiaan kommenteista, hän tuskin tahallaan pahoitti mieltäsi...Mulle lapsi sanoi "millasta oli silloin kun sä äiti olit pieni ja maapallolla oli vielä dinosauruksia?" :D:D:D Taidan näyttää aika vanhalta...

Vierailija
11/39 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelailla, tai itseasiassa edes nähdä sitä pentua!

ap

Ei taida olla kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
12/39 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ripustelin pyykkejä. Ilmoitin ukolle ettei mitään anteeksi pyydettävää ole, sillä jos lapsi on tota mieltä, niin sitten on, minkäs minä hänen mielipiteilleen mahdan.

Ei vaan oikein huumorilla mene että ukko joka ei edes ole ollut kotosalla on lasten mielestä "super-isä" joka tekee kaiken. Itse sitä yrittää pitää perheen vaatetettuina ja mahat täynnä, ei ihan paskaisessa kodissa, mutta lasten mielestä se kai on ihan turhaa hommaa. Sanoinkin, että tästä päivästä lähtien meidän 4-v saa pedata itse sänkynsä sekä viikata puhtaat vaatteet kaappiin. Oppisi näkemään ettei ne hommatkaan itsestään hoidu.

ap

Vierailija
13/39 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ripustelin pyykkejä. Ilmoitin ukolle ettei mitään anteeksi pyydettävää ole, sillä jos lapsi on tota mieltä, niin sitten on, minkäs minä hänen mielipiteilleen mahdan. Ei vaan oikein huumorilla mene että ukko joka ei edes ole ollut kotosalla on lasten mielestä "super-isä" joka tekee kaiken. Itse sitä yrittää pitää perheen vaatetettuina ja mahat täynnä, ei ihan paskaisessa kodissa, mutta lasten mielestä se kai on ihan turhaa hommaa. Sanoinkin, että tästä päivästä lähtien meidän 4-v saa pedata itse sänkynsä sekä viikata puhtaat vaatteet kaappiin. Oppisi näkemään ettei ne hommatkaan itsestään hoidu. ap

JUMALISTE, se on 4v. LAPSI!! Itsellä saman ikänen eikä ikipäivänä tulis mieleen suuttua/loukkaantua sen lausahduksista, Ja vielä lähettää PYYTÄMÄÄN ANTEEKSI - Nyt siis lapsi luulee tehneensä jotain kauheaa kun äiti mököttää. Hanki apua, vaikka mielialalääkitys. Tsiisus käy sääliks sun lasta/lapsia - ja miestä!!!

Vierailija
14/39 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ripustelin pyykkejä. Ilmoitin ukolle ettei mitään anteeksi pyydettävää ole, sillä jos lapsi on tota mieltä, niin sitten on, minkäs minä hänen mielipiteilleen mahdan.

Ei vaan oikein huumorilla mene että ukko joka ei edes ole ollut kotosalla on lasten mielestä "super-isä" joka tekee kaiken. Itse sitä yrittää pitää perheen vaatetettuina ja mahat täynnä, ei ihan paskaisessa kodissa, mutta lasten mielestä se kai on ihan turhaa hommaa. Sanoinkin, että tästä päivästä lähtien meidän 4-v saa pedata itse sänkynsä sekä viikata puhtaat vaatteet kaappiin. Oppisi näkemään ettei ne hommatkaan itsestään hoidu.

ap

ei muuta kuin aamen, sulle ei kannata kommentoida enempää...laita edes lapsesi nukkumaan.

Vierailija
15/39 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on noin paha olla niin älä nyt sitä pura ainakaan siihen 4 vuotiaaseen!

Vierailija
16/39 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu silta etta olet ihan ylivasynyt kun reagoit noin voimakkaasti.

Kannattaisi varmaan jutella miehen kanssa, miten saisit jarjestettya enemman omaa aikaa itsellesi .

Ihab oikeasti 4v:n kommenteista ei pitaisi suuttua noin kovasti ja varsinkaan tuntea inhoa lasta kohtaan.

Nyt olisi tosiaan hyva aika pysahtya ja miettia miten teilla arki sujuu ja mita kannattaisi muuttaa.

Vierailija
17/39 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun jätskipaketti laitettiin kassan hihnalle, mun 4-v tokas kuuluvalla äänellä, pahoitteleva ilme kasvoillaan; Äiti, sä saa tota jätskiä syödä, kun sua alkaa muuten pierettää=))Miehellä oli naurussa pidättelemistä.

Vierailija
18/39 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeesti kannata loukkaantua nelivuotiaan kommenteista, hän tuskin tahallaan pahoitti mieltäsi...Mulle lapsi sanoi "millasta oli silloin kun sä äiti olit pieni ja maapallolla oli vielä dinosauruksia?" :D:D:D Taidan näyttää aika vanhalta...

Joskus aikoinaan mies tuli lasten kanssa anopin luota kyläilemästä.Toinen lapsista oli sitä mieltä että mummulassa on kaikki paremmin. Kyllä mua silloin ainakin itketti...

Vierailija
19/39 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies se lähetti lapsen pyytämään anteeksi koska näki et olin pahoittanut mieleni.

Mielestäni mihinkään anteeksi pyyntöön ei kuitenkaan ole aihetta.

Joo, on ollu melko rankat pari vkoa ja nukkuminen sitä sun tätä. Tänään yritin mukkua päivällä vauvan kanssa. 2 tunnin aikana mut herätettiin 8 kertaa. Et se siitä huilaamisesta.

Kiitti vaan ymmärryksestä. Kivä kun muilla ei koskaan hermo mene!

ap

Vierailija
20/39 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja otat itseesi? Teini-ikää odotellessa...

Marttyyreitä on tässä maailmassa jo tarpeeksi. Älä sälytä sitä taakkaa vielä lapsillesikin. Et saa sympatioitani, käyttäytyisit niin kuin aikuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän