Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järjestetäänkö jotkut valmistujaiset tai kahvit jos aikuisena on opiskellut uuden ammatin?

Vierailija
28.09.2009 |

Kuuluuko järjestää tai onko tyhmää järjestää jos on aikuisena opiskellut itselleen uuden ammatin/koulutuksen? Itselläni on jo ammatti ja työpaikka ja nyt kun olen lasten kanssa kotona, olen opiskellut itselleni uuden ammatin/koulutuksen ihan toinen ala siis. Niin mietin, että onko tyhmää järkätä jotkut kahvit tai jotain...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot tehny ison työn, totta kai sitä pitää juhlia!

Vierailija
2/9 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhliminen ei ole tyhmää ollenkaan, kun on saanut jotain aikaan (ihan mitä vaan), mutta PAKKO ei tietenkään ole mitään järjestää, jos ei huvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on vielä enemmän aihetta juhlaan kun olet tehnyt ison työn opiskellen perheenäitinä.

Vierailija
4/9 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko järjestää tai onko tyhmää järjestää jos on aikuisena opiskellut itselleen uuden ammatin/koulutuksen? Itselläni on jo ammatti ja työpaikka ja nyt kun olen lasten kanssa kotona, olen opiskellut itselleni uuden ammatin/koulutuksen ihan toinen ala siis. Niin mietin, että onko tyhmää järkätä jotkut kahvit tai jotain...

Tietenkään ei ole pakko järjestää, mutta ei siinä järjestämisessä kyllä mitään tyhmää tai noloa ole!

Kyllä saavutuksia ja merkkipaaluja elämässä saa ja kannattaa juhlistaa! :)

Vierailija
5/9 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 v sisällä kondiittoriksi ja kokiksi ja kummastakin pidin kunnon bileet, n 50 henkeä kävi kummallakin kerralla.

Samaa mieltä kuin ylempi, juhlia on liian harvoin muutenkin.

Varsinkin jälkimmäisiin bileisiin tuli kauempaakin vieraita, just sen takia kun juhlia on harvemmin enää.

Ja sain kummaltakin kerralta mieheltäni mitä parhaimman lahjan, hoiti kahvinkeiton, tiskauksen jne.

Vierailija
6/9 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan paperit joskus saan koulusta ulos (aloitin opinnot työn ohessa tänä syksynä, saa nähdä milloin se päivä koittaa että saa juhlia)... mutta ainakin jotain pienimuotoista vaikka en tykkääkään olla "juhlakaluna".

Vierailija
7/9 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ylpeä itsestäsi, mä en saa itsestäni irti, jotta alkaisisin opiskella.

Onnea uudelle ammatille ja hauskoja juhlia!

Vierailija
8/9 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmistuin kesällä myös alanvaihdon myötä uuteen ammattiin, työllistyinkin saman tien. Juhlat jäi pitämättä kun ei ketään tuntunut kiinnostavan/ilmoittivat etteivät pääse tulemaan. Käytiin sitten miehen ja lasten kanssa ravintolassa syömässä ja juhlittiin siis vain omalla perheellä. Vähän kyllä tuntui siltä, etteivät muut tainneet pitää suoritusta minkään arvoisena. Itse kyllä olen tyytyväinen ratkaisuuni ja etenkin siihen että pienten lasten äitinä jaksoin vetää opinnot loppuun.

Vierailija
9/9 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan kiva kuulla, että juhlien kannattajia on=) Sen takia tekisi mieli juhlia, kun ei tää nyt mitään juhlaa ole ollut opiskellut kun ainoa mahdollinen aika kouluhommien tekemiselle on klo 21.00-> kun lapset nukkuu... Eli siinä mielessä olen tyytyväinen itseeni vaikka kyseessä onkin vaan merkonomin tutkinto, mutta koulutus se on sekin ja takana on kuitenkin yksi ammatti ja yo.

Mietin sitäkin, että jos ihmiset aattelee, että miksi tuokin juhlii kun kyseessä on vaan merkonomin tutkinto... Ei kuitenkaan mikään ekonomi...

Iloinen kuitenkin olen=)

ap