Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen + meikit ja pelkkä käsimatkatavara lentokoneeseen?? ;)

Vierailija
28.09.2009 |

Miten muut meikkaavat ja hiuksia hoitavat naiset ootte pakannu lentokoneeseen kaikki tarpeelliset tavarat parin päivän reissua varten? Työmatkoja (parin-kolmen päivän) ois tiedossa nyt vähälle aikaa useampi ihan kotimaassa ja aluksi päätin, että pelkkä käsimatkatavara saa riittää. Matkustaminen tapahtuu siis lentokoneella.

Mutta nyt kun oon listannu kaikki nestemäiset kosmetiikkatuotteet niin alkaa tulla hätä käteen ;) Litran minigrip pussia en vielä oo ees käyny ostamassa, mutta pahalta näyttää. Kosmetiikkatuotteet on onneks suurin osa matkapakkauksia eli alle 1dl vetoisia joten sen suhteen ei tule ongelmaa, lähinnä purkkien määrä huolestuttaa =D On tämä hankalaa, hih.

Vinkkejä??

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen menestyksekkäästi tehnyt useita noin 3 päivän ulkomaan reissua pelkillä käsimatkatavaroilla. Pitää vaan ostaa sellaisia matkakokoja eri tuotteista. Lisäksihän hotelleista voi luottaa löytyvän suihkusaippuan ja yleensä myös shampoon, joten näitä ei tarvitse rahdata mukana. Minimissään siis seuraavat siihen minigrippiin;

- ripsiväri

- dödö

- hiuslakka (pieni)

- muotovaahto/vaha tms (pieni)

- naamarasva (pieni)

- hammastahna (mahd pieni)

Ei kai sitä muuta pariksi päiväksi tavitse? Ja muutama päivä menee vähän kevyemmälläkin kosmetiikalla. Nyt kun lentoasemalla on jo vähän höllentynyt tuo turvatarkastus niin ainakin viimeeksi meni hiuslakka + huulirasva käsilaukussa ilman ihmettelyä.

Vierailija
2/14 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä ne sit sinne.

Ja kyllähän nykyään matkapakkauksia on lähes joka aineesta ja niitä näytepusseja joita tulee lehtien välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

* meikkivoide

* ripsari

* huulikiilto (ja mahd. huulirasva)

* kasvovoide (pitää kyllä kattoa löytyiskö jostain kaapin kätköistä jotain näytepussia tms.)

* silmänympärysvoide on vähän siinä ja tässä mahtuuko mukaan

* hiusten muotoiluvoide

* hiuslakka

* shampoo

* parit piilarit

* dödö on kanssa siinä rajoilla että jos ei mahdu mukaan niin sit ei

* ai ja apua, hammastahnan olin unohtanu kokonaan!!

+ jostain pitäis löytää matkakoon (alle 1dl) ainaki kasvojen puhdistusaine ja mielellään myös kasvovesi...

Hmmmmmm........... ;) Huonolta näyttää. =DD Pitää varmaan tänään mennä kauppaan metsästää noita matkakokoja vielä lisää muistaki ku vaan hiustenhoitoaineista.

ap

Vierailija
4/14 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutuillas,niitähän myydään lähes joka kaupassa.

Vierailija
5/14 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laitat laukun ruumaan, ei tarvitse roudata sitä kentällä ja nostella konessa, ja kotimaan kentät on Hki-Vantaata lukuunottamatta niin pikkiriikkisiä, ettei matkatavaroiden tsekkaaminen vie juuri yhtään enempää aikaa kuin pelkän käsimatkatavaran kanssa matkustaminen.

Jos kuitenkin välttämättä haluat kaiken mukaasi koneeseen, sitten vaan tinkimään putelien määrästä ja osta tosiaan niitä tyhjiä purkkeja, joita voit täyttää omilla tuotteillasi. Muista että yksikään yksittäinen puteli/tuubi ei saa olla yli desin vetoinen.

Vierailija
6/14 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pitää olla alkup.pakkaukset. Korjatkaa jos olen väärässä.

Vierailija
7/14 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä kikkailulla olen oppinut täyttämään minigripin siten, että kaikki tarvittava mahtuu mukaan. Täytän pikkuiset pullot itse shampoolla ja hoitoaineella, keltaiseen kinder-palleroon (siihen joka on pääsiäismunan sisällä) mahtuu hyvin parin päivän hammastahna, piilarinesteestä sellainen pieni reissupullo, dödö, ripsari, pari huulipunaa ja silmätipat mahtuvat ihan mallikkaasti. Lisäksi pieni hiuslakka.

Reissussa tarvitaan toki se parfyymikin, joten tässä oma kikka-kolmoseni:

Minulla on tuoksuttomia kosteuspyyhkeitä, jotka huuhtelen vedellä, puristan kuivaksi ja suihkin täyteen parfyymia. Viisi tai kuusi näitä nätisti taitellen kasaan ja pieneen pakastepussiin. Pussi mahtuu minigrippiin ja tuoksu säilyy useamman päivän ajan. Tarvittaessa pussi auki, kosteuspyyhe ulos, sipaisu kaulalle ja a vot.

Minigripin täyttäminen näin vie noin 5 minuuttia.

Mukavaa matkaa!

Vierailija
8/14 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan, että onko se sitten ihan luvallista hommaa... :/

Ja ihan siksi haluaisin vaan käsimatkatavarat ku muutenki myöhästyn koulutuksen aloituksesta niin jos joutuis ihan pikkasen nopeemmin sieltä kentältä pois niin aina parempi.

Kiitos kaikille vastauksista!!

ap

Vierailija
9/14 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla alkuperäiset.

Mun mielestä pitää olla alkup.pakkaukset. Korjatkaa jos olen väärässä.

Vierailija
10/14 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullostaa hyvältä vinkiltä, kiitos myös siitä!! Hajuvesiä en käytä joten niitä en tarvii ja piilaritki on onneks kertakäyttöisiä joten ei vie isoa tilaa.

Sehän mulla piti kanssa varmistaa, että hiuslakkaahan ei lueta mihinkään vaarallisiin aineisiin eli sen saa laittaa myös sinne litran pussiin?

ap

Vierailija
11/14 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on pieni hiuslakka kulkenut minigripissä ilman ongelmia. Ainakin nykyään.

Ennen olivat tarkempia turvatarkastuksessa, joten pakkasin vielä pari vuotta sitten suosilla lakan ruumaan. Viime aikoina Euroopan kentillä ei ole ollut mitään ongelmaa.

Vierailija
12/14 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan lähes aina ulkomaillekin pelkällä käsimatkatavaralla, koska halpalentoyhtiöillä se on edullisinta. Ei mitään ongelmaa, vaikka meikkiarsenaalini on todella laaja. Kaupoista saa pienenpieniä purkkeja, joihin mahtuu sopivasti muutaman päivän tarve aineita. Jos mennään pidemmälle ja mies on mukana, osa menee hänen minigrippiinsä niin mun pussi ei tule niin täyteen. Ainoastaan Atlantin yli lentäessä minulla on myös ruumassa matkatavaraa ja silloin pakkaan tietysti meikit valtaosin sinne.

Vierailija
13/14 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellet oo jenkkeihin menossa. Itse lensin juuri Ruotsiin ja hyvin meni huulirasva, huulikiilto ja nestemäinen peitepuikko ihan käsilaukun pohjalla eikä kukaan sanonut mitään. Sitten vaan minigrip-pussiin kaikki muut, vaikka tosiaan itsetäytettävissä pikkupulloissa niin hyvin saa mahtumaan :) Ja meikin/kasvojenpuhdistukseen voi hankkia niitä siihen tarkoitettuja kosteuspyyhkeitä niin ei tarvii nestemäisiä ottaa mukaan!

Vierailija
14/14 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kerännyt juuri tätä varten lehtien välistä näytteet, samoin joskus ruinaan esim. apteekista näytepakkauksia. Eipä tarvitse raahata purkkeja kotiin päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi