Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyynnynkö turhasta?

Vierailija
28.09.2009 |

Asuimme ulkomailla vauvammee synnyttyä. Vanhempani tulivat vauvaa katsomaan ja halusivat luonnollisesti kierrellä paikkoja katsomassa ja shoppailemassa, kun eivät koskaan ennen olleet ko. maassaa käyneet. Vauva oli 5-7 viikon ikäinen vanhempieni vierailun ajan. Me kiertelimme miehen ja vauvan kanssa paikkoja näyttämässä. Usein jouduimme pysähtymään kesken matkan kun vauvaa piti imettää. Söi tiheästi kun syntyi 3 viikkoa etuajassa pienipainoisena. Lisäksi juuri noihin aikoihin vähensimme korvikemaidon antamista (paino ei ollut lähtenyt tarpeeksi nousuun, siksi kotrvike). Nyt olen useampaan otteeseen saanut kuulla, kun vanhempani naureskellen kertovan milloin kenellekkin, kun minä koko ajan olin kuulemma vauvaa sovituskopeissa syöttämässä. Ärsyttää hirveästi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta tuossa ole mitään pahaa. Tuskin he pahalla asiaa kertovat vaan pikemminkin huvittavana yksityskohtana reissulta. On minullakin miljoona tarinaa erikoisista imetyspaikoista eikä minua pätkääkään haittaa, vaikka edelleen erästä huvipuistoreissuakin muistellaan siitä miten imetin milloin missäkin.

Vierailija
2/8 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyynnyt helposti mutta niin mieki :D

älä välitä olisin ihan yhtä kireä ku sieki olit tuosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nro 3 :) Ehkä ärsyynnyn yleensäkkin liian helposti... :)

ap

Vierailija
4/8 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eihän tuo ole sinänsä mikään hauska juttu, mitä naureskellen kertoa. Miksi ylipäätään tällaista kertoa?

Jos itse haluaa muistella, se on ihan eri asia.

Vierailija
5/8 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kuitenkin enemmän vanhemmistasi, jotka ovat ihan pihalla vauva elämästä ;)

Vierailija
6/8 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko suku etsimässä sopivaa sovituskoppia imetykseen.

Kuvittelen rehevän savolaisisännän hienosto butiikiin ovella, löytyyköhän täältä meidän rinsessoille sopivaa paikkaa ruokailusta huolehtimiseen.

Vierailija
7/8 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-7 viikon ikäistä pienikokoista vauvaa, jolla on syömisongelmia, ei kuulu raahata pitkin turistirysiä saamassa infektioita. Olisivat vanhempasi saaneet turisteilla keskenään, sinun olisi kuulunut olla rauhassa vauvan kanssa.

Vierailija
8/8 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei me missään turistirysissä kirreltykkään, mutta kieltämättä olen onnellinen, että homma on ohitettu jo kuukausia sitten. Toista kertaa samanlaiseen hommaan en ala, sen verran paljon ahdisti...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän