Raskaus+Seksi
Usea nainen ja mies väittää, että seksi raskauden aikana olisi fantastista, aivan mahtavaa, jumalaista ja jotenkin monin puolin parempaa.
Ketään joille se tuntuu erilaiselta, oudolta, vastenmieliseltä?
Mieheni ja en minäkään pidä tästä ja kokeiltu on, mutta mieluummin olen kyllä ilman tuon ajan.
Tuntuu että paikat olisi niin erilaisen tuntuiset tai jotain.. :/
Kommentit (10)
just hain takaa et laskeutuuko se laps niin et se painaa jotenki tonne vai onko se vaan turvoksissa, kun mieheni sano ihan kuin jännittäisin lihaksilla jotenkin oudosti :D
ap
rv20 asti oli himokasta ja liukasta seksiä ilman mitään leikkejä,mutta sitten yks kaks tuli semmonen ilta että oli kuiva kun saharan aavikko ja kosketusarka, se leikki jäi siihen parin viikon päästä taas alkoi luonnaamaan. mutta yksi kerta piisaa tai on jalkoväli turvoksissa :)
Paljonko sinulla on rv?
Itselläni ainakin sisemmät häppäritkin ovat ihan palloina, eli meinaa värkki muurautua umpeen.
t: rv37+6
oma kokemus on taas että eipä ole tuonut mitään uusia tunteita ihannointia tai ällötystä suuntaan taikka toiseen. itelläni on kyllä himot kasvanut mutta ei muuten. mies raukka vaan joutuu enemmän töihin kuin ennen :)
homma muuttui siinä vaiheessa kun lapsi muljahteli vatsassa seksin aikana. Vähän kuin olisi ollut (ei toivottu) kolmaspyörä mukana. Eikä muutenkaan ison vatsan kanssa "urheileminen" ollut aina niin nautinnollista.
täällä kun mennää vasta rv20+4 :/
AP
se vika mulla tuntus olevan häppäreissä vaan tuolla sisällä..niinku ois tuo emätin turvoksissa tuolta..
ihan ällöä!
AP
Kakkonen tulossa ja suunnilleen kun raskaustesti näytti plussaa niin miehen into meni täysin. Esikon kohdalla sentään kelpasi siihen asti kun maha alkoi näkyä. Itsellä on värkki kun saharan autiomaa ja Ceridal-öljyä kuluu paljon. Nyt siis rv 12 ja seksiä ei ole taas ollut ainakaan kahteen viikkoon. Tästä tulee vielä pitkä 9kk molemmille... Viimeksi tosin lääkärit määräsi selibaatin rv 30, ettei tulisi ennenaikaista synnytystä. Ehkä se lisää miehen pelkoja, että jotain sattuu, jos sekstaillaan.
saan kerran kuukaudessa!
Mies pelkää että osuu jotenkin lapseen tai että satuttaa tätä ja ei uskalla kokeilla ollenkaan seksiä.
Myös tuo "kerran kuukaudessa" on miehelleni todella vastenmielistä ja sanoo aina jälkeenpäin kuinka teki mieli jättää kesken ei minun vaan vauvan takia
Jättiläismäinen pallomaha tuo omat haasteensa asentovalintoihin, mutta toisaalta piirakkani on mehukkaampi.
Jos haluamme vain pikaisen, eli minua ei tarvitse hoidella, niin ei muuta kuin mies suoraan pykälään.
Esileikkikostutuksia ei tarvita. Muutenkin värkki on jotenkin turvoksissa.
Mies totesi että "ihan kuin panisi märkää vaahtokarkkia!"
En sitten tiedä, onko kokeillut sitäkin... ;-)