Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täälaiset vieraat on inhottavia, enkä tiedä miksi kerta toisensa jälkeen haluavat tulla!

Vierailija
28.09.2009 |

Ovat aviopari. Istuvat pöydässä ja kuuntelevat mitä isäntä puhuu mutta samalla vaivihkaa vilkaisevat toisiaan muka tietävästi. Heistä näkee selkeästi, että vierailun jälkeen juttelevat keskenään miten tyhmiä me, minä ja mieheni siis, olemme. Kuinka minulla on huono sisustus ja kuinka naivi olen.

Vierailun aikana myös arvostelevat kasvatustapojamme. Eivät siis sano suoraan, että noin ei saa tehdä vaan arvostelu tulee kysymysten muodossa: "Miksi Pekka ei nuku siellä" Tai "Miksi Pekka ei vieläkään ole opinut kuivaksi. Ja kyseessä on meidän 1 ja 9kk vanha lapsi, enkä todellakaan oleta, että hän osaisi vielä täydellisesti käydä wc:ssä.

Heidän kullanmurunsa on vasta 9kk ikäinen ja kun hän itkee nälkäänsä, tai läheisyyttä niin vanhemmat antavat vain itkeä. Ja jos heittää jotakin muovilusikkaa ruokapöydässä niin vanhemmat toruvat isoon ääneen, siirtävät syrjemmälle ja jättävät sinne keskelle lattiaa itkemään.

Siis 9kk!

Ja mistä tiedän, että jättävät yksikseen sänkyyn itkemään ikäväänsä ja nälkää? Siitä kun olivat meillä yö-kylässä ja joka ilta sama juttu. Vanhemmat tulivat takkahuoneeseen meidän kanssamme juttelemaan ja jättivät vauvan matkasänkyyn itkemään. Kun minä vielä imetin vauvaani niin mies kysyi, että kuinka usein sinä oikein imetät? Minä kun imetin milloin vauva halusi, enkä katsonut minutti kellon mukaan, että milloin on kulunut kolme tuntia siitä kun viimeksi annoin tissiä :I

Oli vaan pakko päästä jonnekin purkamaan vitutusta niin tulin tänne.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyläilemästä. Puhelimessa vaan jutellen jotain ja ehkä pikkuhiljaa jäävät kokonaan. En saisi rauhaa ennen kuin tuollaiset kaverit olisivat pois kuvioista.

Jätä kutsumatta ja kun haluavat sanot ettei sovi. -Ei silloin eikä silloinkaan ja soitat kun joskus sopii. Sitten et soita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän