Ei sitten tullut nukuttua koko yönä
Vähän pöllämystynyt olo kieltämättä. Harmillista
Kommentit (11)
Ahdistiko loman (tai viikonlopun) päättyminen?
Sama juttu täällä. Ja on sellaisia huolia jotka vei yöunet.
Kertokaa niistä huolista, mullakin on.
Minä myös. Nyt istun kirkasvalon ääressä ja yritän valvoa iltakymmeneen.
Mä olen saanut nukuttua jotenkin, mutta olen heräillyt useamman kerran. Kiva näin ennen 13 tunnin työpäivää. Tiedän, että en saa illalla nukahdettua ajoissa ja tiistaina pitää seitsemäksi töihin. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistiko loman (tai viikonlopun) päättyminen?
Kyllä ahdisti ja suretti! Haluaisin jäädä pariksi päiväksi vielä peiton alle ja omiin maailmoihin välittämättä mitä muualla tapahtuu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko huolia?
On niitä kyllä. En ole myöntänyt itselleni että olen stressaantunut, vaikka mieli yrittää etsiä ratkaisuja ongelmiin koko ajan. Ap
Sama täällä. Voi hitto.
Onneksi en käy töissä, voisin vielä yrittää nukkua, mutta ku ei vaan uni tule. 😔
Huolet pyörii mielessä tai sitten lueskelen tätä palstaa ettei pyöris ja telkkarikin päällä.
Nuorena, alle 30v, nukuin aina kuin tukki, ja en ikinä kärsinyt unettomuudesta. Tämän jälkeen tuli aina joskus, ilman mitään erityistä syytä, huonosti nukuttuja öitä. Nykyisin, yli 50v, tulee muutaman kerran vuodesssa sellaisia viikon tai kahden kausia, että nukun todella huonosti, en saa unta ennen kuin pari tuntia ennen heräämisaikaa, nukahdan, mutta herään tunnin sisällä, ja pyörin sängyssä viisi tuntia, tai sitten en vain nuku lainkaan koko yönä. Tällaisen unettoman kauden aikana huomaa, kuinka pää ei tunnut toimivan, ei pysty keskittymään mihinkään ja on niin ärtyisä, että perhe kärsii.
Onko huolia?