Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmi liian nopeasti (olen nainen)

Vierailija
27.09.2009 |

Ongelmana mulla on se, että saan orgasmin liian nopeasti. Se haittaa mm. siksi, että mies on aika haluton ja seksiä on harvoin. Kun sitä sitten on niin tietenkin sitä on niin, että kumpikin saa sen orgasmin. Mä kuivun sen jälkeen aivan totaalisesti eikä me olla koskaan siitä sitten enää uutta kierrosta aloitettu eikä sellainen tule kyseeseen. Niinpä olisi kovin mukavaa jos voisin kestää edes 5 minuuttia seksiä saamatta sitä kaiken kuivattavaa orgasmia heti.

Nautin siis tietenkin kovasti koska saan orkun mutta onko mitään keinoja millä sen tuloa voisi estää ja myöhäistää? Sama vika on myös yksin leikkiessä. Parhaimmillaan se orkku tulee puolessa minuutissa. Olisi kiva nauttia pidempäänkin. Saan monesti unissani myös orkkuja. Orkun jälkeen tosiaan kuivuu heti ja tekee kipeää koskea alapäähän.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä ihmeessä korkealaatuista liukuvoidetta.

Vierailija
2/5 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä ihmeessä korkealaatuista liukuvoidetta.

Joo liukuvoidetta ja eikun hommiin uudestaan. Ja tuohon herkkyyteen on saatavana seksikaupoista puuduttavaa voidetta tai suihketta. Sitä kun klitorikseen laittaa 10 minsaa ennen rakastelua, niin viipyy orkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kun se on niin että mies tulee siihen viiteen minuuttiin ja mie en sitte millään!!

Vierailija
4/5 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla orkun jälkeen on paikat entistäkin liukkaamat. Ei todellakaan kuivahda.

Kai toiki sit on henkilökohtasta :o

Vierailija
5/5 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paikat kostuu ja kostuu vaan entisestään joka orkun jälkeen..

Liukkari?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi