Onko lentokoneturisteilla oikeasti lupaa valittaa, jos lentävät lappiin eivätkä näe yhtään lunta?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010917345.html
Loppuviimeksi itse ovat lentämisellään tilanteen aiheuttaneet...?
Kommentit (12)
Tämän siitä saa, kun scouserit päästetään ulkomaille.
On lupa. Paikallisten pitäisi korvata tuollainen.
Me oltiin kesällä viikko Seefeld in Tirolissa, Itävallassa. Koko viikon satoi vettä tai vuorilla satoi lunta. Oli suunnitelmissa käydä vuorilla vaeltamassa, mutta kaatosateessa tai lumisateessa ei ollut turvallista nousta vuorille. Loma oli silti hyvä, keksittiin muuta tekemistä, eikä oltu raivoissamme.
Kun jutun lukee niin matkan jäejestäjän TUIn toiminnassa tosiaan oli toivomisen varaa.
Ulkomaalainen iso matkailuyhtiö roudaa porukkaa Suomeen, niin ei tämä ainakaan millään tavalla pitäisi olla Suomen vika.
Nämähän reklamoivat, jos ei revontulia sytytetä heille sopivaan aikaan. Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
Ainahan valittaa voi ihan mistä tahansa, vaikka siitä että ei näy revontulia kun sataa lunta.
Mutta ei sillä mitään merkitystä ole.
Jos matkanjärjestäjä on luvannut lumettomuuden sattuessa järjestää muuta kivaa tekemistä, siitä voi pitää kiinni. Käsittääkseni nuo matkustajat joutuivat muusta touhusta itse maksamaan. Jos ei alusta asti ollut selvää, että se on itse maksettava, olisin minäkin vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Nämähän reklamoivat, jos ei revontulia sytytetä heille sopivaan aikaan. Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
Brittituristit nyt ovat niin kaatokännissä koko reissun että selällä maatessa vilkkuvat taivaalla sellaisetkin värit joita ei sähkömagneettisesta spektristä löydy.
Tottahan lomalainen voi säästä valittaa. Se on kuitenkin niin yleistä ettei siitä lehtijuttua kannata tehdä..
Vierailija kirjoitti:
Jos matkanjärjestäjä on luvannut lumettomuuden sattuessa järjestää muuta kivaa tekemistä, siitä voi pitää kiinni. Käsittääkseni nuo matkustajat joutuivat muusta touhusta itse maksamaan. Jos ei alusta asti ollut selvää, että se on itse maksettava, olisin minäkin vihainen.
Jep, täähän se perimmäinen ongelma noissa on. Jutussakin (ainakin aamulla, kun sen luin) korostettiin, että matkustajat olivat tyytymättömiä matkatoimiston toimintaan.
Juuri niin. Mikään ei ole epävarmempaa kuin sää.