Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä: http://www.etuovi.com/kohde/71395

Vierailija
27.09.2009 |

tässä vielä linkki jos otsikon linkki ei toimikaan

http://www.etuovi.com/kohde/71395

vantaalla asujat: millainen seutu kyseessä? mitä mieltä olet muuten hinnasta ja asunnon kunnosta, koosta jne? meitä olisi muuttamassa 2+2.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kivalta, mutta sijainti liian korvessa mulle

Vierailija
2/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut vain hurjia juttuja korsosta. millaista tuo alue on? asunnosta tykkäämme kovasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta korvessa, siksipä kai hintakin suht edullinen.

Vierailija
4/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edullinen

Vierailija
5/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valoisa ja siisti

Vierailija
6/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis asunto.

Hinta on kyllä hirveä kaksiosta, jossa on varsinaisia asuinneliöitä on 50,5 m2. Ajatella, että 4600 euroa neliöltä hinta - sillähän saa jo Helsingin keskustastakin neliöitä.

En itse kyllä tykkäisi. Mua pelottaa aina tuommoiset ratkaisut, joissa rakennetaan maan alle ja tuossahan on monta huonetta, jotka eivät virallisesti ole asumiskelpoisia huoneita ollenkaan.

Pahin oli kyllä isännöitsijän nimi. Nauraa hekotin hetken. Anteeksi vaan, jos ap on myyjä ja isännöitsijä on hänen miehensä. Ihan primitiivireaktio vaan oli multa.

Vierailija
7/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekin pariskunnalle, jotka eivät tarvitse enempää makuuhuoneita. Lapsiperhe tuskin pärjää kunnolla tuossa, koska ei ole kuin yksi makuuhuone.

Varastoa ja takkahuonetta en laskisi makuuhuoneiksi.

Vierailija
8/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse joutuisin ainakin vaihtamaan kaikki kiinteät kaapistot (keittiö, khh) sekä tekemään myös kylppäriremontin. Värit ja materiaalit eivät alkuunkaan ole tyyliäni. Mutta niin kai jokainen tekeekin muutettuaan uuteen asuntoon, eli remontoi mieleisekseen.

Vierailija
9/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet löylyt on otettu ja sauna on hyvä.

Tässä on kyllä asunut 4 henkinen perhe.. Joten

kyllä lapsiperhe mahtuu mainiosti :)

Ja pohjapiirroksesa makkareita on viisiin se yksi mutta kyllä tuonne kolme ns makkaria on saatu..

Piha on kiva vaikkei mikään kovin iso.

Ja seutu on rauhallista :D

Itse muuttaisin tai siis ostaisin jos olis tarvetta.

Vierailija
10/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei se että 2 makkaria on "kellarissa" ei haittaa niin tästä saa tosi kivan kodin.

Korsokin on mainettaan parempaa mielestäni, pientalovaltaista ja eihän tämä edes ole Korsossa.

Vierailija
11/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on musta ihan kivaa seutua. Mutta siis miten mulla on sellanen kutina, että tää on ollut aikasemminkin vuoden sisällä myynnissä...?? Etsittiin itsekin kotia ja muistelen katsoneeni tuota tai sitten oli samasta yhtiöstä... No nyt on joka tapauksessa uusi ihana koti jo=) Ja korso on kyllä mainettaan parempi ja varsinkin nuo rauhalliset alueet. Mikkola on sitten asia erikseen.. Kaikki palvelutkin saatavilla lapsiperheelle.

T: entinen korsolainen

Vierailija
12/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni 2 h+tupakeittiö+khh+s

Ihana pieni piha ja sauna.

Vierailija
13/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut 90 luvun lopulla Korson suunnalla: alueen nimeä en enää muista, mutta aivan Leppäkorven vieressä. Leppäkorven pienelle uimarannalle, hiekkamontulle, lähteelle, Sandille, oli lyhyt matka. Lapset kävivät Leppiksen ala-astetta.

Leppäkorpi on tavallaan "Korson lähiöitä", eli se missä on juna-asema ja bussit lähtee, kaupat, terv.keskus jne on Korso. Korsosta on aika lyhyt matka Keravalle.

Korso itsessään on paljon rauhallisempi ja turvallisempi alue kuin maine antaa ymmärtää. Ne ongelmat mitä siellä on, niitä on joka puolella muuallakin pääkaupunkiseudulla, eivätkä ne edes niin räikeästi hyppää silmille kuin jossain toisaalla, esim. Kannelmäki Hki.ssa.

Leppäkorpi on pientaloaluetta, siten rauhallinen seutu.

Kannattaisi tulla kerralla katsomaan useampaa asuntoa, varata vaikkapa siihen viikonloppu, käydä katsomassa paikkoja.

Alkuun voi kyllä maalta tullut mennä sekaisin. Minua aikoinana hämmensi että ensin ajetaan jotain valtavan isoa läpikulkuväylää, siitä käännytään jonkun meluvallin taakse piiloon kapealle tielle ja hums, olemmekin somalla pientaloalueella.

Se valtaväylä hämäsi.. vaikka todellisuudessa lähes kaikki paikat täällä ovat sellaisia..

Vierailija
14/22 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa olisi 4-henkiselle perheelle oikein ruhtinaallisesti tilaa. Ja kodinhoitohuone plussaa, suurimmassa osassa rivitaloasuntoja ei kai moista ylellisyyttä ole (ei meillä ainakaan :)).

Alueesta en osaa sanoa mitään, ja hintakin tuntuu näin muutaman sadan kilometrin päästä katsottuna tosi korkealta, mutta itse asunto on tosi kivan näköinen. :)

Vierailija
15/22 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nimi ei voi olla todellinen :D

Vierailija
16/22 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi vahaiset huonekalut on tyonnetty pitkin seinia? Onkohan suurikin rahan tarve? Hinnasta kannattaa nyt tinkia tosisssaan, kun ei ole ollut edes moopeleita vara ostaa.

Vierailija
17/22 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoneet eivät todellakaan ole tilavat, vaikka niin väitetään. Keittiö näkyy ikävästi suoraan olohuoneeseen, kodinhoitohuoneessa ei ole tilaa kuivattaa pyykkiä tai saada mahtumaan kuivauskaappia, suihku/wc:stä puuttuu kunnollinen seinä, pelkkä suihkuverho (koko paikka suihkun jälkeen märkä). Keitttiössä aika vähän säilytystilaa, tosin sinne mahtuu hyvän kokoinen pöytä, mikä ilmeisesti kuitenkin on osittain olohuoneen puolella. Tuossa noin yhdellä silmäyksellä silmään ottavat puutteet.

Vierailija
18/22 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet huoneet, se todellakin on vain kolmio, ja alakerta voi olla tosi pimeä talvisin.

En muutenkaan pidä kaksitasoisista ratkaisuista.

Lisäksi piha on keskelle muitten pihoja, eli joka suuntaan on ikkunoita vastassa. Ei omaa rauhaa pihalla.

Hinta on kohtuullinen kun ottaa huomioon oman tontin, huonejärjestyksen puutteet, ja sijainnin keskellä korpea. Hoitovastike myös ok.

Pariskunta ilman lapsia pärjää mainiosti, ehkä vielä yhden lapsen kanssa, mutta kaksi lasta, no no!

Vierailija
19/22 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sehän vain mahtavaa, että olo huone ja keittiösamassa...itse en ainakaan ikinä enää haluaisi erillistä keittiötä. Mahtoiko alakerran toisessakin makkarissa olla pieni ikkuna?

Vierailija
20/22 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun laittaa seinälle ripustettavat kuivaustelineet valkoisen kaapiston tilalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan