Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako Lohjalle muutto ja minne päin Lohjaa?

Vierailija
27.09.2009 |

Asumme Espoossa rivarissa. Haaveksimme omakotitalosta ja isommista tiloista. Lapset harrastavat jalkapalloa ja koripalloa ja soittavat. Mistä paikasta harrastuksiin lapset osaisivat jo vaikka yläkouluikäisinä viimeistään itse liikkua ehkä jo aiemminkin. Missä on hyvä koulu? Emme siis haluaisi minnekään peräkylälle muuttaa. Mistä päin Lohjaa kannattaisi katsella asuntoa? Itse olen Lohjalta aika lähelläkin töissä, mutta mies on Helsingin keskustassa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asua esim. asemalla, perttilässä, lempolassa, muijalassa? Kivoja alueita, sillä suunnalla asuin nuoruuteni. Itse en ikuna muuttaisi takaisin lohjalle, mutta tuo puoli oli kivaa aluetta.

Vierailija
22/22 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä töissä käyvälle juuri tuota muijala-perttilä-lempola-asemanpelto aluetta. Muutenkin alueina kivoja. Virkkalakin mielestäni paikkapaikoin ihan ok, mutta kauempana. Ojamo ja Routio miellyttävät ehkä vähiten...

Paikkakuntana Lohja on mielestäni hyvä asua ja tuntuu palvelutkin lisääntyvän koko ajan. Kaunis Lohjanjärvi ja Lohjansaari. Ja tietysti harju. Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan