80% parisuhteessa elävistä pettää puolisoaan.
Kommentit (19)
vasta sitten ku pyytäisivät kaikki maailman ihmisiä tekemään tällaisen testin..
varmaan otettu sata ihmistä mukaan tuohon joilta kysäisty asiaa ja siinä ollut vaan se 80 ihmistä jotka on pettäneet..
ei tuo tarkoita että 80% puolisoista pettää :D
vasta sitten ku pyytäisivät kaikki maailman ihmisiä tekemään tällaisen testin.. varmaan otettu sata ihmistä mukaan tuohon joilta kysäisty asiaa ja siinä ollut vaan se 80 ihmistä jotka on pettäneet.. ei tuo tarkoita että 80% puolisoista pettää :D
Esim iltalehdissä on usein tällaisia kyselyitä. Tottakai niihin kyselyihin vastaa juuri ne jotka ovat pettäneet, koska asia on heille niin läheinen, joten vääristää kyllä hitusen tuota otosta.
lukuja, joiden mukaan noin 60% (joidenkin tutkimusten mukaan n. 40-50%) pettävät.Kyllä tuo 80% kuulostaa ihan järkyttävältä!
Olin pitkään lasteni isän kanssa yhdessä ja petin lähestulkoon koko suhteen ajan. Häpeän ja kadun syvästi sitä. Olen kai kasvanut ihmisenä, koska enää en 100 % varmasti tekisi samaa.
ei varmaankaan kaikki ole parisuhteessa? Vai mitä luulet?
ja sipseistä tulee syöpä ja jaffasta kai kanssa nykyään.. he! =D
yllättäen viikonlopun numeroissa, juhannuksen alla ja pikkujoulujen aikaan. Mistähän syystä?
Olihan toissapäivän lehdessä että joka kolmas sekstailee työkaverin kans.
vaan joka kolmas on JOSKUS harrastanut seksiä työkaverin kanssa.
Olen itsekin harrastanut seksiä työkaverin kanssa. Hän oli sinkku, minä olin sinkku.
50% on pettänyt jossain suhteessaan, ei välttämättä nykyisessä, eikä välttämättä avioliitossa.
MIksei kukaan mun työkaveri halua sekastailla mun kanssa?!
Muistattehan myös Martina Aitolehden kokemuksene perustuvan tiedon että 50% naisista on silikonit.
noin oliskin. Saisin avioeron helposti ja lapset ilman tappelua asumaan mun luokseni.
"vain" 50% pettää puolisoaan, niin keskimääein jokaisessa parisuhteessa toinen pettää. Tuskin se siis noin menee...
noin oliskin. Saisin avioeron helposti ja lapset ilman tappelua asumaan mun luokseni.
onhan se täällä jo moneen kertaan kuultu ettei minun mieheni ainakaan ja kyllä minä sen huomaisin jne